اپتیموس جی پرو ۳ ماهه دوم سال در سایر نقاط جهان

ممتازنیوز:

lg_optimus_g_pro_3

همانطور که متوجه شدید، شرکت ال جی از اسمارت فون یا فبلت اپتیموس جی پرو خود رونمایی کرد، دستگاهی که دارای ویژگی های قابل توجهی است. اعلام شده که این اسمارت فون از تاریخ ۲۰ فوریه در کشور کره جنوبی و همزمان توسط سه اپراتور این کشور در دسترس قرار می گیرد. اما آیا این دستگاه قدرتمند در کشورهای دیگر هم توزیع می شود؟

خوشبختانه جواب مثبت است، اما زمان عرضه آن زیاد نزدیک نیست. ال جی اعلام کرده که این اسمارت فون در سه ماهه دوم سال جاری در امریکای شمالی (و احتمالا سایر نقاط جهان) عرضه خواهد شد.

lg_optimus_g_pro_2

به گفته ال جی، این اسمارت فون فول اچ دی دارای ۵۰ درصد روشنایی بیشتر نسبت به رقباست، ضمن اینکه دارای ویژگی های منحصربه فرد نرم فزاری همچون سیستم “Dual Recording” که قابلیت ضبط از طریق هر دو دوربین بطور همزمان را فراهم می آورد می باشد. با استفاده از این تکنیک میتوان تصاویر ۳۶۰ درجه پانوراما را نیز ثبت کرد.

سایز این اسمارت فون ۱۵۰.۲ در ۷۶.۱ در ۹.۴ میلیمتر و وزن آن ۱۷۲ گرم است. اپتیموس جی پرو در دو رنگ مشکی و سفید و با قابلیت های ارتباطی +LTE, HSPA و  EVDO، وای فای، WiFi Direct، بلوتوث ۴.۰، NFC، خروجی HDMI SlimPort، پورت USB 2.0 و اسلات microSD card در دسترس قرار می گیرد.

slashgear


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.