اپرای «لیلی و مجنون» به سرقت رفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

File_201295121845موسیقی : روز چهارشنبه تلفن‌همراه بهروز غریب‌پور در دسترس نبود. نه به این سبب که از دسترس خارج شده بود؛ بلکه به این سبب که اتومبیل و تلفن‌همراه این کارگردان تئاتر به‌همراه یادداشت‌های روزانه اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» که در روزهای اخیر دغدغه آماده‌کردنش را داشت، به سرقت رفته است. این اتفاق در حالی رخ داد که یک خطر بزرگ‌تر از سر غریب‌پور قبل است.

سرپرست گروه تئاتر عروسکی «آران» که چند روز پیش در یک چشم‌برهم‌زدن خودرویش را به سرقت بردند، این‌روزها برای حل این مشکل مرتب به دادسرا مراجعه می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داده است که او برای چند لحظه‌ای از ماشینش برای خرید روزنامه پیاده شده بود. در آن هنگام گویا با کمک خانمی توانسته بودند سارق را تا خیابان بیستم گیشا دنبال کنند و در شرایطی که سارق پشت چراغ‌قرمز ‌گیر افتاده بود، ناگهان دنده‌عقب گرفت و غریب‌پور را در فاصله میان دو ماشین پرس کرد.

او در این‌باره می‌گوید: در این وضعیت با اینکه از به‌سرقت‌رفتن اتومبیل و مدارکم بسیار غمگین هستم، اما باز جای شکرش باقی است که خطر جانی از بیخ گوشم گذشت.

او در بخشی دیگر از سخنانش با ایسنا با ابراز تاسف از سرقت‌های متعددی که در این‌روزها اتفاق می‌افتد، گفت: دستنوشته‌های «سعدی» و یادداشت‌های روزانه‌ام از اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» همراه با دیگر مدارکم در ماشین به سرقت رفته‌اند. این اوراق به‌درد هیچ سارقی نمی‌خورد و امیدوارم سارق ماشین من، حداقل معرفت داشته باشد و اینها را به من برگرداند چون این یادداشت‌ها حاصل یک‌سال‌ونیم تلاش من روی این اپراست که حالا از بین رفته است و از خوانندگان این خبر می‌خواهم اگر جایی، در جوی آبی، یادداشت‌های مرا دیدند، آن را به من برگردانند چون آن مطالب به‌جز من، به کار هیچ‌کس دیگری نمی‌آید.

منبع:


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.