اکبرپور: در تیم ما هیچ چیز کامل نیست

انتقاد مهاجم استقلال ازکمبود امکانات در این تیم؛

مهاجم تیم استقلال از نبود امکانات در این تیم بسیار ناراحت و اعتقاد دارد تنها چیزی که در استقلال کامل است کادر پزشکی تیم است.

سیاوش اکبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مصدومیتی که اخیرا گریبان گیرش شده بود افزود: من جز بازیکنانی هستم که خیلی کم مصدوم می شوم اما مصدومیتم در این فصل به حدی بود که در هفته ششم دیگر نتوانستم تمرین کنم و مجبور شدم فیزیوتراپی کنم.

وی در ادامه در رابطه با مصدومیت بازیکنان فوتبال و عواملی که باعث مصدومیت آنها می شود اظهار داشت: البته مصدومیت در فوتبال یک اتفاق طبیعی است؛ اما به نظر من بازیکن باید همیشه از نظر بدنی آماده باشد، بدنسازی اول فصل از همه مهمتر است، چرا که کمک میکند که بازیکنان در طول فصل کمتر دچار مصدومیت شوند.

مهاجم استقلال تصریح کرد : جدا از بحث بدنسازی،عوامل دیگر هم می تواند دخیل باشد، مانند توپ ، درگیری شدید با بازیکن حریف و به خصوص شرایط بد زمین که متاسفانه بازیکنان در ایران از بیشترین عاملی که ضربه میخورند و مصدوم می شوند همین زمین های نا مناسب است.

اکبرپور در ادامه افزود:مصدومیت ها میتواند دلایل دیگری هم داشته باشد که یکی از آنها این است که بازیکن ها خوب استراحت نمیکنند که همین امر میتواند باعث بوجود آمدن کشیدگی و آسیب دیدگی عضلات پای آنها شود.

مهاجم تیم استقلال تهران در پاسخ به این سوال که نقش دکتر تیم ، فیزیوتراب و همچنین بدنساز را در این امر چگونه میبیند گفت : قبل از مصدومیت این بدنساز تیم است که نقش خودش را ایفا میکند و در دوران مصدومیت فیزیوتراپ، که خوشبختانه من فکر می کنم باشگاه استقلال از آن دسته باشگاه هایی است که هم از نظر دکتر عمومی ، هم از نظر دکتر تغذیه و هم از لحاظ فیزیوتراپ در سطح بالایی قرار دارد و فکر می کنم تنها چیزی که در این باشگاه کامل است همین کادر پزشکی تیم است.

اکبرپوربا انتقاد از دیگر امکانات باشگاه نیز گفت: در حال حاضر در استقلال چه چیزی کامل است؟

این از وضع زمین تمرین مان است که باید از میان گل و خاک رد بشویم تا به زمین چمن برسیم و به هر حال یک سری مسائل دیگرکه فکر میکنم جز مسائل درون خانوادگی است و گفتنش باعث ایجاد حاشیه می شود.

وی در واکنش به مطرح شدن مشکلات مالی باشگاه نیز گفت : بحث مالی یک بحث کاملا خانوادگی است که نمی شود در مورد آن صحبت کرد و اصلا دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.