اکبریان: حرف‌های آقای الهام لکه‌دار کردن معارف دینی است

۰۴ تیرماه ۱۳،

نماینده کرج نسبت به اقدام اخیر رییس جمهور در اعطای نشان دولتی به بعضی اشخاص انتقاد کرد و گفت: بذل و بخشش‌هایی که در پایان دولت فعلی انجام می‌گیرد و مدال‌های مختلفی که با میلیون‌ها تومان هزینه به اشخاص مختلف اعطا می‌شود دور از شان شعار دولت عدالت‌محور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عزیز اکبریان در تذکر شفاهی خود خاطر نشان کرد: امروز بسیار از اشخاص برای یک لقمه نان در صف کمیته امداد می‌ایستند و بسیار از کارخانه‌ها به سبب نداشتن نقدینگی کارگران‌شان را اخراج می‌کنند بنابراین چنین اتفاقاتی جای تاسف دارد.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های اخیر الهام، گفت: حرف‌هایی که آقای الهام گفتند معارف دینی ما را لکه‌دار می‌کند و این حرف‌ها تفکر حجتیه است.

اکبریان در بخش دیگری از تذکر خود در با انتقاد از افتتاح زودهنگام مسکن مهر خطاب به وزیر راه گفت: دو سال پیش ۱۰۵۰ خانه در هشتگرد افتتاح کردید، اما هنوز ۵۰، ۶۰ درصد آنها امکانات لازم برای زندگی را ندارند؛ چند روز پیش نیز خانه‌ای بزک کردید و طی مراسمی با حضور رییس جمهور از صدا و سیما پخش شد در حالی که هیچکس در آنجا ساکن نیست.

نماینده مردم کرج ادامه داد: باید به این افتتاح‌های زودهنگام مسکن مهر خاتمه داده شود؛ مسکن مهر از افتخارات دولت نهم و دهم است، آن را با این کارها خراب نکنید.

تذکر دیگر اکبریان به وزیر دادگستری بود که به بیان مشکل چهار زندان در شهرستان کرج می‌پرداخت، وی گفت:‌ در کمیسیون قضایی مجلس نیز سوالی از وزیر مطرح کردیم که هنوز به صحن علنی نیامده این مساله جای بسی تاسف دارد.

نماینده کرج در پایان از حضور مردم این شهرستان در انتخابات تشکر کرد و تشکیل شهرستان تازه پردیس را تبریک گفت.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.