ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ دفتر ict در روستاها/ ایجاد ۳۷۰ هزار واحد مسکونی روستایی

۱فروردین ۱۳،

رئیس مرکز توسعه مرکز روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در طول دولت نهم و دهم در زمینه مسکن روستایی نیز ۳۷۰ هزار واحد مسکونی به روستاییان تحویل داده شده است.

سید عباس پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در مورد عمده پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طول دولت نهم و دهم در زمانه روستایی اظهار داشت: پروژه راه‌سازی و آسفالت مناطق روستایی و محروم کشور شامل ۳هزار و ۲۷۸ پروژه به طول ۱۱ هزار کیلومتر و همچنین آب آشامیدنی شامل ۴۵۱ پروژه که در طول دولت‌های نهم و دهم به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم در زمینه مسکن روستایی نیز ۳۷۰ هزار واحد مسکونی به روستاییان تحویل داده شده است، افزود: در اجرای طرح هادی نیز ۷۶۰ روستا و همچنین در عملیات گازرسانی ۶ هزار و ۷۰۰ روستا عملیات پروژه‌ای آن‌ها تکمیل شده است.

رئیس توسعه مرکز روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به ۷۸۰ پروژه خانه بهداشت و مرکز بهداشت در روستاها تأکید کرد: در طول این ۸ سال نیز  ۵۳۰ پروژه در قالب فضای آموزشی و ۱۸۰ پروژه در زمینه سالن‌های ورزشی در روستاها ایجاد شده است.

پورهاشمی ادامه داد: ۹۰۰ پروژه زمین ورزشی و ۳ هزار و پانصد روستا نیز از داشتن تلفن خانگی بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم ۲ هزار و ۷۰۰ دفتر i ct و همچنین دو هزار ایستگاه تلویزیونی در سراسر کشور ایجاد شده‌اند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.