ایرانیها شناسنامه ثروت می گیرند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است رای گیری نهایی توسط کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری انجام شود ضمن آنکه براساس این لایحه شناسنامه ثروت اشخاص صادر می گردد

خبراقتصادی:ندیمی افزود: با توجه به روند و مشکلات بررسی لایحه مالیات ها به این جمع بندی رسیدیم که این لایحه در دو روز کاری با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، تنی چند از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برهمین اساس این لایحه در دو روز (پنجشنبه و جمعه قبل) با برنامه روزانه ۱۰ ساعت کاری در صبح و بعد از ظهر بررسی و امور مربوط به آن به اتمام رسید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان آنکه، در این جلسات تمام مواد این لایحه قرائت و در خصوص آن اظهار نظر شده است، تصریح کرد: برهمین اساس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در مورد این لایحه رای گیری خواهد کرد.

ندیمی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته تمام پیشنهادات دولت قبل و کنونی و همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، حمایت از بخش کشاورزی، تولید و کارآفرینی؛ جلوگیری از مالیات گریزی، هماهنگی سازمان مالیاتی کشور با مراجع و حوزه های سرمایه گذاری و همچنین مراکز نقل و انتقال و خروج سرمایه از کشور را از اهم موضوعات لایحه مذکور دانست.

وی تصریح کرد: براساس بندهای این لایحه شناسنامه ثروت برای اشخاص صادر می گردد که براساس آن وضعیت ثروت اشخاص مشخص خواهد شد که البته این اطلاعات افشا نخواهد شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.