ایران برای تعمیق صلح و ثبات در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

رییس جمهور با بیان اینکه ایران برای تعمیق صلح و ثبات در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: با همکاری یکدیگر گام های بلندی در جهت منافع دو کشور و دو ملت ایران و ارمنستان بر می داریم.

به گزارش ممتازنیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان با اشاره به اهمیت توسعه روابط دو کشور، اظهار کرد: با همکاری و همراهی یکدیگر می توانیم گام های بلندی در جهت منافع دو کشور و دو ملت برداریم.

رئیس جمهور، ظرفیت های ایران و ارمنستان را در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری، علم و فناوری مورد اشاره قرار داد و گفت: مصمم هستیم  طرح ها و پروژه های مشترک را هر چه سریعتر تکمیل و در خدمت رفاه و آسایش دو ملت قرار دهیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: اراده دو دولت بر مبنای توسعه روز افزون مناسبات و همکاری های دو جانبه و منطقه ای است و با همدلی و همراهی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای صلح و امنیت پایدار در منطقه، اظهار داشت: درگیری و تنش را به نفع هیچ کس نمی دانیم و برای تعمیق صلح و ثبات بین کشورهای منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان نیز در این دیدار با تبریک مجدد انتخاب آیت الله رئیسی، با بیان اینکه برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت و جایگاه ویژه ای قائل هستیم، گفت: اطمینان داریم در دوره جدید، روند توسعه روابط دو کشور شتاب خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایروان بالاترین سطح آمادگی را برای توسعه و تحکیم روابط با تهران در راستای منافع متقابل دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.