‘ایرج شرف زاده’ عضو شورای سیاستگذاری روابط عمومی مناطق آزاد شد

به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون رئیس جمهور طی حکمی شرف زاده را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری روابط عمومی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد منصوب کرد.

در بخشی از این حکم که هفته گذشته به شرف زاده ابلاغ شد ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای نامبرده، آمده است: انتظار دارد با همکاری سایر اعضای شورا و با بهره گیری از توان، تجربیات و ظرفیت های مناطق تحت پوشش، اتخاذ تدابیر مقتضی، تعامل مناسب با اصحاب رسانه و راهکارهای مناسب اجرایی، نسبت به انتظام امور روابط عمومی مناطق در راستای سیاست های دبیرخانه و اهداف قانونی این مناطق اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است علیرضا عامری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در اواخر فروردین ماه سال جاری، طی حکمی ایرج شرف زاده را با حفظ سمت رئیس دفتر مدیر عامل به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

شرف زاده از روزنامه نگاران باسابقه و فعالان مجرب عرصه روابط عمومی است.وی در دهه ۷۰ به عنوان یکی از خبرنگاران فعال روزنامه های کثیرالانتشار شناخته می شد و سردبیری و عضویت در شورای سردبیری چند نشریه اقتصادی ، عضویت خبرنگاران بین المللی ‘IFJ’ ، بازرسی و عضویت انجمن صنفی روزنامه نگاران، مشاورت رسانه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برخی از سوابق نامبرده محسوب می شود.

وی از سال ۱۳۸۰ به عنوان رئیس بخش خبر و ارتباط با رسانه ها، کار خود را در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش دنبال کرد و در این مدت توانست ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با رسانه ها برقرار کند چه آن که او علاوه بر تخصص رسانه ای اش ، به لحاظ شخصی نیز به فردی اخلاقمدار مشهور است و همین امر ، از شرف زاده وجهه ای شایسته بین فعالان رسانه ای مشهور ساخته است.

انتصاب شرف زاده قطعا یکی دیگر از نکات مثبت در عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است که با تشخیص درست و با رعایت اصل ‘شایسته سالاری در انتصاب’ حکمی درست صادر کرده است تا کارنامه خود در کیش را که تا کنون موفق ارزیابی می شود، بهبود بخشد.

۱۲۳۴/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۹۳۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.