اینتر اولین شکست نماینده بلاروس را رقم زد / رئال، آژاکس و منچسترسیتی حریفان خود را گل باران کردند / پاریسی‌ها با مسی بردند

تیم‌های لیورپول، اینترمیلان، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، پورتو، آژاکس، منچسترسیتی و اسپورتینگ حریفان خود را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.

اینتر اولین شکست نماینده بلاروس را رقم زد / رئال، آژاکس و منچسترسیتی حریفان خود را گل باران کردند / پاریسی‌ها با مسی بردند

به گزارش ممتاز نیوز، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار امشب آتلتیکومادرید میزبان لیورپول بود که شاگردان یورگن کلوپ در دیداری جذاب توانستند مادریدی‌ها را شکست دهند. در دقیقه ۸ این دیدار، محمد صلاح چند بازیکن اتلتیکو مادرید را از پیش رو برداشت و شوت محکمی به سمت دروازه اوبلاک زد که در میانه راه با دخالت جیمز میلنر وارد دروازه شاگردان دیگو سیمئونه شد.

پنج دقیقه بعد دفع ناقص مدافع اتلتیکو مادرید توپ را به نبی کیتا رساند و این بازیکن با ضربه‌ای والی دروازه اوبلاک را برای دومین بار باز کرد. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ تصور می‌کردند می‌توانند با حفظ این نتیجه پیروز بازی شوند، مادریدی‌ها با دو گل گریزمان در دقایق ۲۰ و ۳۴ به بازی برگشتند. گل دوم اتلتیکو مادرید روی حرکت انفرادی فلیکس و پاس گل او به گریزمان به زیبایی به ثمر رسید.

اتلتیکو مادرید پس از این دو گل بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت اما اخراج گریزمان در دقیقه ۵۲ کار را برای شاگردان سیمئونه سخت کرد. اتلتیکویی‌ها در دقیقه ۷۸ روی یک ناهماهنگی روی ژوتا مرتکب خطای پنالتی شدند تا صلاح گل سوم لیورپول را به ثمر برساند. پس از این گل اتلتیکو مادرید می‌توانست در دقیقه ۸۰ صاحب ضربه پنالتی شود اما داور پس از مشورت با VAR تصمیمش را عوض کرد تا بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به سود لیورپول به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه پورتو با تک گل لویز دیاز در دقیقه ۶۵ که روی تاثیر مستقیم مهدی طارمی به ثمر رسید، میلان را شکست داد. با این نتایج لیورپول با ۹، اتلتیکو مادرید با ۴، پورتو با ۴ و میلان بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه B قرار گرفتند.

در بازی‌های گروه A، منچستر سیتی با نتیجه ۵ بر یک از سد کلوب‌ بروژ شگفتی‌ساز گذشت. پاری‌سن ژرمن هم با دو گل مسی و تک گل ام‌باپه، ۳ بر ۲ توانست لایپزیگ را شکست دهد. با این نتایج PSG با ۷، سیتی با ۶، بروژ با ۴ و لایپزیگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه C، ابتدا اسپورتینگ با نتیجه پر گل ۴ بر یک بشیکتاش را شکست داد. در بازی دیگر این گروه آژاکس با پیروزی ۴ بر صفر مقابل دورتموند، نتیجه قابل توجهی به ثبت رساند. در این دیدار سباستین هالر یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند تا با ۶ گل جایگاهش در صدر جدول گل‌زنان لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کند. در این گروه آژاکس با ۹، دورتموند با ۶، اسپورتینگ با ۶ و بشیکتاش بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه عجیب D، اینتر ابتدا توانست با نتیجه ۳ بر یک شریف مولداوی را شکست دهد تا اصلی‌ترین شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا نخستین شکستش را متحمل شود. همچنین رئال مادرید توانست با برد پر گل ۵ بر یک شاختار دونتسک اوکران را در هم بکوبد. شریف مولداوی با وجود باخت مقابل اینتر همچنان با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه است. رئال مادرید با ۶، اینتر با ۴ و شاختار با یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.