بازتاب گسترده سرقت‌های پیرزن شیردل و دزد جیگر فندقی

۲۱فروردین۱۳،

دزد ترسویی که به همراه همدستش قصد سرقت از یک مغازه جواهرفروشی در آکسفورد انگلستان را داشت، پس از محاصره توسط مردم حاضر در محل، سکته کرد و جان باخت.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، طی ساعتهای قبل، دو سرقت جالب بازتاب های گسترده ای در رسانه های دنیا داشته و آنها به مقایسه این دو اتفاق با یکدیگر پرداخته اند.

در اولین سرقت زن ۶۰ ساله‌ای با در دست داشتن دو قوطی کنسرو برای سرقت وارد یک بانک در شهر کلینتون واقع در ۱۵ مایلی شمال شرقی دیترویت میشیگان شد و حاضران را در بانک تهدید کرد که دو بمب در دست دارد و با این شیوه پس از ربودن ۲۰۰ دلار پا به فرار گذاشت.

این زن قوطی‌‌های کنسرو را به عنوان قوطی‌‌های انفجاری در صحن بانک ر‌ها کرد، در حالی که هیچ‌کس از ترس جرأت نزدیک شدن به آن قوطی‌‌ها را نداشت تا اینکه مأموران خنثی‌کننده بمب وارد عمل شدند و متوجه قوطی‌‌های سس ماکارونی شدند و به حقه پیرزن پی بردند.

پیرزن پس از گرفتن پول‌‌ها با سرعت به‌وسیله یک اتومبیل فرار کرده است.

اما از سوی دیگر، دزد ترسویی که به همراه همدستش قصد سرقت از یک مغازه جواهرفروشی در آکسفورد انگلستان را داشت، پس از محاصره توسط مردم حاضر در محل، سکته کرد و جان باخت.

به گفته شاهدان، این سارق جواهر که هنگام اجرای نقشه سرقت از جواهرفروشی بازار آکسفورد توسط مردم حاضر در محل محاصره شده بود ناگهان از وحشت سکته کرد و پیش از انتقال به بیمارستان جان سپرد و همدست وی که از دور شاهد محاصره او توسط مردم حاضر در محل بود به سرعت از بازار آکسفورد متواری شد.

شاهدان، سارق ۳۳ ساله را مردی قوی هیکل با خالکوبی‌های مشخص توصیف کرده اند!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.