بالاخره جراغ ها دربزرگراه شهید خرازی روشن شدند!

۶ م دیماه ،

چندی پیش خبر از روابط عمومی این منطقه منتشر  شد که  این  روشنایی این اتوبان تامین شده ایت در این خبرآمده است « شهرداری منطقه ۲۲ با هدف تامین و افزایش ایمنی در معابر اصلی و بزرگراهی محدوده شمال غرب پایتخت، عملیات تامین روشنایی انتهای بزرگراه شهید خرازی را اجرا کرد و روشنایی این بخش از بزرگراه از اواخر آذرماه امسال تکمیل شد.
حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « هرچند تامین روشنایی معابر در حیطه ی وظایف شهرداری نیست اما لزوم تامین روشنایی در این محدوده از بزرگراه شهید خرازی به منظور کاهش خطرات احتمالی، شهرداری منطقه را واداشت با پیگیری های فراوان و هماهنگی با اداره برق منطقه آزادی وحوزه حمل ونقل وترافیک منطقه ، عملیات تامین شبکه روشنایی بزرگراه شهید خرازی را حد فاصل دوربرگردان مقابل شهرک شهید باقری تا بلوار پژوهش به طول ۲ کیلومتر با نصب ۵۳ پایه چراغ اجرا کند. این عملیات همچنین در بلوار پژوهش حد فاصل بلوار گیاه شناسی تا بزرگراه شهید خرازی به طول حدود ۱۵۰۰متر انجام و طی آن ۲۳ پایه چراغ در این معبر نصب شد. »
وی افزود: «این عملیات دربازه زمانی۲ ماهه و با توجه به اینکه محدوده تازه افتتاح شده از انتهای بزرگراه شهید خرازی فاقد روشنایی کافی و احتمال بروز حوادث ناشی از این موضوع را افزایش می داد، صورت گرفته و افزایش امنیت، ایمنی و تسهیل در تردد رانندگان وشهروندان در معابر و بزرگراههای سطح منطقه از جمله اهداف این عملیات است. »
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.