بانک صادرات ۷ میلیون کارت صادر کرد

بینا- بانک صادرات برای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین ، در یک سال گذشته حدود ۷ میلیون کارت الکترونیک بانکی صادر کرده است.
به گزارش بینا،بانک صاردات برای تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  کرده و بر این اساس تا پایان تیر ماه سال جاری،بالغ بر ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت صادر و تحویل مشتریان داده است که از این تعداد، حدود ۲۱ میلیون کارت مربوط به استان ها و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت مربوط به مشتریان این بانک در  تهران است.
این گزارش حاکی است، از بین انواع کارت های الکترونیک، کارت های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
بر این اساس، دارندگان سپهرکارت‌های این بانک می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک  صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده کنند.
بانک صادرات با برخورداری از ۳ هزار شعبه سپهری درسراسر کشور روزانه به طور متوسط حدود ۱۴ میلیون تراکنش را به صورت آنی انجام می‌دهد و همچنین تعداد ۳ هزار و ۷۹۳ دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین روزانه ۲میلیون و۳۰۰ هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارت های این بانک و کارت‌های شتابی را انجام می‌دهند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.