باید بین تکنیک و تاکتیک ایرانی ها هماهنگی ایجاد شود

۱۳خردادماه،

سرمربی ایرانی تیم کاراته هنگ کنگ معتقد است باید بین تکنیک و تاکتیک ملی پوشان ایرانی هماهنگی ایجاد شود و از نظر روحی به شرایط ایده آل برسند.

محمود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور برگزاری اردویی دو هفته ای با یازده کاراته کا دختر و پسر در ایران حاضر شدیم تا با تیم های دانشگاه آزاد، منتخب شوتوکان و تیم منتخب همدان تمرینات مشترکی داشته باشیم و انجام تمرینات با بازیکنان ایرانی برای تیم ما مفید است چرا که هنگ کنگ پتانسیل بسیاری ندارد و از نفرات محدودی بهره می برد، اما تمرین با حریفان ایرانی تجربه تازهی برای کاراته کاهای این کشور محسوب می گردد.

سرمربی تیم کاراته هنگ کنگ افزود: برای شرکت در رقابتهای کارده وان اندونزی برنامه ریزی کرده ایم چرا که علاوه بر بالا رفتن رنکینگ کارده کاها از نزدیک با حریفان آسیایی و جهانی آشنا می شویم.

وی ادامه داد: اگر چه تیم هنگ کنگ برای رسیدن به مدارج بالا راه بسیاری پیشرو دارد اما تیم دست و پا بسته ای نیست و اکثر بازیکنان تیم، مدالهای خوبی را در مسابقات آسیایی و لیگ جهانی بدست آورده اند.

کرک آبادی در پایان خاطر نشان کرد: شناخت بسیاری از تیم ایران ندارم و معتقدم فقط باید بین تکنیک و تاکتیک آنها هماهنگی ایجاد شود و از نظر روحی به شرایط ایده آل برسند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.