با افتخار اعلام می‌کنم که یک همجنس‌باز هستم+عکس

با افتخار اعلام می‌کنم که یک همجنس‌باز هستم+عکس

مجری معروف شبکه آمریکایی  با انتشار یک ایمیل علنا به همجنسگرایی خود اذعان کرده و عنوان کرد که به این گرایش خود افتخار می‌کند.

کوپر در ایمیلی که از وی منتشر شده اعلام کرده است که با افتخار این موضوع را اعلام می‌کند و حاضر است در مورد آن صحبت کند.کوپر که فرزند “گلوریا وندربیلت” از هنرمندان معروف آمریکایی است، عنوان کرده که تا پیش از این هم این گرایش را داشته اما به دلایل شخصی و شغلی در مورد آن صحبت نمی‌کرده است.سی‌ان‌ان نسبت به این صحبت‌های کوپر واکنشی نشان نداده، و قرار هم نیست در فعالیت او در این شبکه خللی ایجاد شود.او در بخشی از این ایمیل نوشته است: واقعیت این است که، من یک همجنس‌باز هستم، همیشه بوده‌ام، و خواهم بود، و نمی‌توانستم بیش از این خوشحال و راحت باشم و به آن افتخار می‌کنم.پیش از این هم شایعاتی در مورد گرایشات همجنس‌گرایانه کوپر مطرح شده و وی از گروه‌های حامی همجنس‌گرایی جایزه نیز دریافت کرده بود.پیشتر باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نیز علنا به حمایت از همجنس‌گرایان پرداخته بود. حمایت اوباما از این موضوع هرچند که با مقاصد سیاسی انجام شد، اما از یک سو وی را حتی در معرض اتهام همجنس‌گرایی قرار داد، و از یک سو مجوزی شد برای علنی شدن رفتارهای همجنس‌گرایانه در آمریکا. این گروه‌ها چندی است که در سرتاسر آمریکا نیز کاروان‌های افتخار و جشن‌های سراسری برگزار می‌کنند.

tags

,cnn, cnn news, اخبار جدی از سی ان ان, اوباما, تصاویر همجنس بازی, حمایت از همجنس بازها, حمایت اوباما از همجنسبازها, خبر جدید از سی ان ان, سی ان ان, سی‌ان‌ان, مجری سی ان ان, مجری سی‌ان‌ان, هم جنس بازها, هم جنس گرایی, همجنس باز, همجنس بازها, همجنس بازی در آمریکا, همجنس گرایی در آمریکا, همجنسبازی, همجنسگرایی, همجنسگرایی در آمریکا, همجنسگرایی در تلویزیون

تاریخ ۱۵ تیر      

تعداد بازدید ۲۲      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.