با این عطرها اعتماد به نفس​تان بالا می​رود

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

با این عطرها اعتماد به نفس​تان بالا می​رود

روز به روز، هفته به هفته، عطرهای جد ید ی ویترین عطرفروشی ها را قبضه می کند و قد رت انتخاب را بالا می برد ، چه بهتر که قبل از خرید کمی با رایحه های موجود د ر بازار عطر فروش ها آشنا شوید تا زمان کمتری را به چرخید ن و د ود ل بود ن برای خرید صرف کنید .

 بد ون د انستن و شناختن رایحه ها با پا گذاشتن به د نیای رنگی رایحه های متفاوت، ممکن است کمی گیج شوید که بالاخره از بین این رایحه ها کد ام یکی مخصوص شما و روحیه تان ساخته شد ه است که آن را خرید اری کنید .

اگر متاهل هم باشید کارتان مشکل تر می شود چون علاوه بر خود تان سلیقه همسرتان را هم باید مد نظر قرار د هید تا هزینه ای که برای خرید رایحه مورد علاقه تان صرف می کنید هد ر نرود و باب میل همسرتان هم باشد .

پیشنهاد ما به این د سته از افراد این است که برای خرید عطر به تنهایی د ست به کار نشوند و برای اینکه طرفین از خرید و رایحه انتخابی نهایت رضایت را د اشته باشند بهتر است با هم به د نیای پر​رمز و راز عطرها قد م بگذارند و د رکنار هم از بوی رایحه های مختلف لذت ببرند .

● آشنا اما متفاوت

Cartier Eau de Cartier Essence de Bois

رایحه هایی هستند که با بو کرد ن آنها به یاد رایحه د یگری می افتید ؛ رایحه این عطر هم از همان د سته است. با بو کرد نش شاید احساس کنید که این بو قبلا به مشام تان خورد ه و شاید جد ید نباشد اما اینطور نیست! رد پای ترنج، گل بنفشه، اسطوخود وس، مشک، نعناع پاچولی، عنبر، چوب عود و رایحه سد ر و صند ل د ر کنار هم ترکیب فوق العاد ه خوشبو و پیچید ه ای را به مشام می رساند ؛ ترش بود ن را د ر کنار بوی چوب خیس شد ه امتحان کنید .

● کلاسیک و ماند گار

Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme

رایحه ای باطراوت و محبوب؛ با بویی معتد ل از مرکبات و اد ویه های تند شرقی که د ر تابستان ۲۰۱۲ برای مرد انی که به عطرهای قد یمی و کلاسیک علاقه مند هستند ، تولید شد ه است.

 ماند گاری این اد کلن بین ۴ تا ۶ ساعت است که این ماند گاری را می توان به چاشنی هلو و بوی گرم کهربا ربط د اد . برگ سبز و سایه های مایل به آبی روی شیشه این اد کلن نماد گرمای تابستانی است که برای فرار از خستگی و گرمای روزهای آفتابی یک پیس از این اد کلن سر حالتان می آورد .

● مسکنی برای سرد رد های شما

Calvin Klein Eternity Summer ۲۰۱۲

بویی خنک برای فرار از گرما! اگر از آن د سته افراد ی هستید که د ر گرما سرد رد می گیرید به شما پیشنهاد می کنیم این رایحه را از د ست ند هید . رایحه ای که برای آقایان و خانم ها تولید شد ه، وجود

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر پنجشنبه ۲۳ شهریور   مشاهده : ۱۷۶   | بازدید از صفحه اول


مهارتهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.