با تدابیر رهبری هیچ آسیبی به نظام نمی‌رسد

شنبه ۲۷ خرداد – ۰۴:۵۹:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو جامعه مدرسین حوزه:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمن برای لطمه زدن به نظام اسلامی از هر راهی وارد می شود، ولی به لطف خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری هیچ آسیبی به این نظام مقدس نمی رسد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، امروز ۲۷خرداد در دوره طرح معرفت  اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم برگزار شد، اظهار داشت:‌ بعداز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر کردند نظام جمهوری اسلامی را هم مثل رژیم های سابق با نقشه های شوم خود از پا در آورند و حکومتی به پیروی از افکار و عقیده های خود روی کار آورند، اما با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) موفق به این کار نشدند.
قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)  افزود‌: دشمنان می دانند که تا این نظام و مکتب مطرح است هر توطئه ای نقش بر آب می‌شود.
وی ادامه داد:‌ آن ها با این تفکر که با اقدامات تروریستی می توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند،‌ اقدام به ترور دانشمندان هسته ای کردند، اما بدانند با این اقدامات نمی توانند ذره ای در اهداف جمهوری اسلامی ایران و حرکت رو به جلوی علمی مردم و جوانان تاثیر بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان گفت: ما باید با سرمایه گذاری درست،‌ ریشه های دینی و اعتقاداتی را در مردم به خصوص قشر جوان تقویت کنیم، زیرا با این عمل می توان جلوی به فساد افتادن جوانان را گرفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۶۵۹۴۶۱۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.