با هدف غنی ‏سازی اوقات فراغت:جلسه هماهنگی طرح نشاط و تعالی در شاهرود برگزار شد

جمعه ۲ تیر – ۰۱:۴۱:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – جلسه هماهنگی برگزاری کلاس‏های طرح نشاط و تعالی پایگاه‏های حوزه فاطمه الزهرا(س) در بسیج شاهرود برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، توران رستمیان فرمانده حوزه فاطمه الزهرا (س) هدف از برگزاری این جلسه را مفید و اثربخش اجرا شدن کلاس‏های طرح نشاط و تعالی و اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد و گفت: جوانان و نوجوانان آینده‏سازان کشورند و از وظایف مهم ماست که برای بهتر و پربارتر اجرا شدن کلاس‏ها تلاش و همت فراوان نماییم.
وی ادامه داد: امیدواریم به حول و قوه‏ی الهی بتوانیم تابستان امسال اوقات فراغتی پربار و بانشاط برای جوانان و نوجوانان بوجود آوریم و تلاش کنیم در کنار بعد علمی و فرهنگی، بعد معنوی و بصیرتی شرکت کنندگان را افزایش داده و تقویت نمائیم.
وی افزود: امسال در سطح پایگاه‏های مقاومت بیش از ۱۲۰ کلاس مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد و این کلاس‏ها در قالب حلقه‏ های صالحین و حول تقویت دینی و بصیرتی شرکت‏ کنندگان برگزار می‏ شود.
همچنین ، طرح تابستانی نشاط و تعالی در پایگاه امام خامنه ‏ای(مدظلله) حوزه خاتم الانبیا شاهرود برگزار می ‏شود.
محمد نوری فرمانده پایگاه امام خامنه ‏ای مدظلله العالی با اعلام این خبر گفت: برای غنی ‏سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ معنویت و بصیرت در بین قشر جوانان و مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی طرح تابستانی نشاط و تعالی در پایگاه امام خامنه ‏ای با بیش از سی کلاس آموزشی برگزار می ‏شود.
وی با اشاره به زمان ثبت نام طرح خاطرنشان کرد: ثبت نام این طرح از ۲۵ خرداد تا ۵ تیرماه می‏ باشد و افراد متقاضی با ثبت ‏نام در کلاس ها می ‏توانند از برنامه‏ های مختلف پایگاه مانند اردو و مسابقات فرهنگی ورزشی استفاده نمایند.
نوری افزود: در شش بخش فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، علمی، ورزش و گردش، سازندگی و فضای مجازی از شرکت‏کنندگان ثبت نام به عمل خواهد آمد و با توجه به نوع کلاس‏ها و تنوع آن‏ها امیدواریم که استقبال خوبی از کلاس‏ها بعمل آید.
وی به جمله امام راحل که فرمود “مسجد سنگر است” اشاره کرد و گفت: ما با برنامه ‏ریزی این کلاس‏ها می‏ خواهیم حضور نوجوانان و جوانان در این سنگر محکم اسلام بیشتر شود تا از تهاجمات خطرناک دشمنان در امان باشند و راه دفاع را بیاموزند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۲۱۳۴۱۳۹۷۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.