برای جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار نیروی صلح اعزام کنید

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘ علی لاریجانی ‘ در جلسه علنی امروز -یکشنبه – مجلس شورای اسلامی افزود: در مساله ترور برخی از مسوولان سوریه، رفتار حجیم ماجراجویی نسبت به این کشور وجود داشت و اخبار پیش از عملیات تروریستی و چه بعد از آن، با واکنش های کشورهای بزرگ همراه بود.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به جای این که مساله ترور را محکوم کنند، پس از این واقعه اعلام کردند که حکومت سوریه باید تغییر کند .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشانگر آن است که کشورهای بزرگ می گویند شما ترور کنید و ما بهره سیاسی آن را در شورای امنیت دست وپا می کنیم و در واقع، آنان در صحنه بین المللی به نوعی توحش مدرن رسیده اند .

لاریجانی گفت: با توجه به چنین صحنه های تروریستی بین المللی، ما هم ترور خوب داریم و هم ترور بد؛ بطوری که اگر هر گونه اقدام تروریستی به نفع این کشورها باشد، ترور خوب به حساب می آید و چنانچه اقدامی هم علیه کشورهای مسلمان صورت گیرد به آن جایزه هم می دهند.

رییس قوه مقننه افزود: برخورد با این قبیل اقدامات از سوی کشورهای استکباری، نشانگر پیام مدیریتی جنون آمیز آمریکا است چرا که در برابر کشتار مسلمانان میانمار سکوت می کند.

لاریجانی در ادامه سخنانش، وضعیت کشاورزان را در شرایط کنونی نامناسب توصیف کرد و گفت که محصولات بسیاری از کشاورزان صرفا خوراک دام و طیور می شود که این به دلیل وضعیت غیر استاندارد واگذاری برخی صنایع در امر کشت است.

رییس مجلس شورای اسلامی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس خواست در اسرع وقت وضعیت کشاورزان را پیگیری کنند.

نماینده مردم قم در تهران در عین حال اظهار داشت: مسولان ذیربط از وضعیت فعلی کشاورزان در جلسه علنی گزارشی ارائه خواهند کرد.

لاریجانی از مسولان نیز خواست هر چه سریعتر با بررسی وضعیت موجود برای تسریع رفع معضلات در عرصه کشت و صنعت، شرایط فعلی را بهبود بخشند.

سیام **۱۰۵۳**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۸۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.