برخورداری شهرکهای صنعتی استان مرکزی از نعمت گاز

۱۲م آذر ،

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: با بهره برداری از ایستگاه و شبکه داخلی گاز شهرک صنتی زاویه تمامی شهرک های صنعتی فعال استان مرکزی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حامد یحیی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: حجم گاز اولیه تامین شده این شبکه با توجه به نیاز واحدهای موجود ۲۰ هزار متر مکعب در ساعت است که برای اجرای این شبکه بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال سرمایه گذاری شده وطول شبکه گذاری این طرح ۱۹ کیلومتر است که با بهره برداری آن عملیات واگذاری انشعاب گاز به تمامی شرکتهای فعال این شهرک آغاز شده است.

وی گفت: در حال حاضر تمامی شهرکهای صنعتی فعال این استان از نعمت گاز برخوردار می باشند.

در این رابطه یک تولید کننده فعال در شهرک صنعتی خیرآباد استان مرکزی نیز گفت: شبکه گازرسانی در شهرک به اتمام رسیده است و لوله های گازرسانی و علمک های گاز تا واحدها و کارگاه های تولیدی کشیده شده اند.

داوود احمدی ادامه داد: دیگر مراحل همچون درخواست گاز و خرید کنتور توسط تولید کننده به شرکت گاز استان ارائه می گردد و اقدامات مرتبط از سوی شرکت گاز استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای دریافت کنتور و گاز شهرک باید از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان معرفی نامه ای برای شرکت گاز استان صادر شود.

این تولید کننده گفت: شرکت گاز بعد از بازرسی لوله کشی های داخلی واحد تولیدی دیگر مراحل مربوطه را اجرایی می کند.

به گفته شزکت گاز و شهرک های صنعتی ۱۰روز کاری بعد از تائید لوله کشی های داخلی، گاز واحد وصل و قابل استفاده است.

ناگفته نماند دیگر شهرک های صنعتی استان مرکزی نظیر شهرک صنعتی شماره ۱ اراک از حدود هفت سال پیش از نعمت گاز برخوردار می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.