برخورد اصولگرایان با جریان انحرافی شفاف و صریح بود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اصلاح طلبان باید برخورد اصولگرایان با جریان انحرافی را مد نظر قرار دهند و تلاش نکنند تا نقاط قوت اصولگرایان را ضعیف‌ نشان دهند.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزابممتازنیوز، اظهار داشت: متاسفانه اخیرا شاهد تحرکات جدی از سوی اصلاح طلبان هستیم که تلاش دارند تا با ایجاد فضاهای جدید iبه نوعی توجه مردم را از عملکرد ساختار شکنانه و براندازانه خود در فتنه ۸۸ دور کنند.
وی با  تاکید بر اینکه جریان اصولگرا اولین جریانی است که iبه محض ملاحظه کوچکترین انحرافی در مجموعه دولت آن را با قاطعیت مطرح کرد، اظهار داشت: این شجاعت اصولگرایان برخلاف عملکرد اصلاح طلبان است که هرگونه انحراف را در داخل خود پنهان کردند، و حاضر نبودند تا در جهت مشکلات iبه وجود آمده بصیرت بخشی و شفاف سازی کنند و تلاش می‌کردند با دادن اطلاعات غلط انحراف‌های iبه وجود آمده و اشکالات موجود را کتمان کنند.

سروری تصریح کرد: جریان اصولگرایی نسبت iبه کسانی که از ارزش‌‌های اصولگرایی روی برتاباندند؛ بدون کتمان این موضوع را iبه اطلاع افکار عمومی و نخبگان و جمعیت‌های تاثیر گذار رساند لذا این روشنگری را جزء نکات برجسته و مثبت اصولگرایی می‌دانیم.

وی بیان داشت: برخورد اصولگرایان با جریان انحرافی را باید اصلاح طلبان مد نظر بگیرند و تلاش نکنند نقاط قوت اصولگرایان را ضعف نشان دهند.

عضو جمعیت رهپویان با اشاره iبه سو مدیریت‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه iبه سو مدیریت‌هایی که اخیرا بروز کرد؛ همچنان اصولگرایان با این مسائل برخورد نقادانه داشتند و حاضر نشدند اشکالات را iبه گردن دیگران بیاندازند بلکه تلاش کردند در جهت سامان‌دهی اوضاع بکوشند.

وی اظهار داشت: نقد داخل گفتمانی، نظارت و کنترل، برخورد شجاعانه با نواقص و اشکالاتی که در جریان اصولگرا وجود دارد، نمایانگر حیات و حرکت روبه جلو اصولگرایان است.

وی با انتقاد iبه اصلاح طلبان افزود: اصلاح طلبان را iبه قبل خود ارجاع می‌دهیم که چه انحراف‌هایی iبه وجود آوردند، اما هرگز ما شاهد این نقد داخل گفتمانی اصلاح‌طلبان نبودیم و پس از پیاده شدن از قطار مسئولیت تازه یک iبه یک موارد و اشکالات مطرح کردند ،که این نقطه ضعف کارنامه اصلاحات است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در پی این می باشند که iبه جامعه القا کنند که نکات ضعف و اشکالاتی که در جامعه وجود دارد متعلق iبه مجموعه اصولگرایان است تا عملکرد خود را در ذهن مردم پاک کنند.

عضو جمعیت رهپویان خاطر نشان کرد: مواضع اصلاح طلبان علیه اصولگرایان چشم انداز انتخاباتی دارد و آنها در پی بازگشت بدون هزینه iبه عرصه انتخابات می باشند و با مطرح کردن رابطه جریان انحرافی با اصولگرایی می‌خواهند اصولگراها را در موضع انفعال قرار دهند، تا بدون عذرخواهی و اطمینان بخشیدن لازم برای عدم رفتارهای ساختار شکنانه iبه عرصه سیاسی برگردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.