برخورد با تخلفات ساخت و ساز

جام جم آنلاین: مدیرکل حریم شهرداری تهران گفت: با هر گونه تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم پایتخت برخورد می شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، سید صباح الدین متقی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تخلفات در حریم شهر، گفت: در این راستا به همه مناطق اعلام شده تا همه تخلفات حریم را اقامه دعوی کنند و اگر تخلف مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ است آن را اعلام و هماهنگی با شورای حفظ حقوق بیت المال و فرمانداری صورت گیرد.

وی افزود: این پیگیری ها تاکنون در منطقه یک برای ساخت و سازهای غیرمجاز در دربند که حریم مسیل تجاوز شده است در حال انجام است تا با آنها برخورد شود و در صورت لزوم تخریب و یا ساماندهی شوند.

متقی تصریح کرد: در همین راستا برای  پیاده راه رودخانه «دربند» تا «پس قلعه» طوری برنامه ریزی خواهد شد تا شهروندان بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به مطالعات صورت گرفته در خصوص هوشمندسازی سیستم کنترل حریم، اظهارداشت: فاز نهایی این مطالعات در دست انجام است و پس از تایید و تهیه سخت افزار در یک منطقه به صورت پایلوت اجرایی می شود.

مدیرکل حریم شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این اقدام به ترتیب برای مناطق با خطرپذیری بالا ، متوسط و کم برنامه ریزی شده است تا تخلفات را به صورت هوشمند از طریق دوربین های مداربسته، عکس و تصاویر ماهواره ای در مدت زمان های مشخص اعلام کند تا اقدام لازم برای برخورد مناسب با تخلفات صورت گرفته انجام شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.