برخورد نیروی انتظامی با روزه خواری در انظار عمومی

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این نیرو در اطلاعیه خود ضمن تبریک حلول این ماه پر برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین درپیشگاه خداوند، از عموم هموطنان به ویژه متصدیان اماکن عمومی و اصناف کشور در خواست کرد حرمت این ماه مبارک و عزیز را نگهدارند.

این اطلاعیه می افزاید متصدیان هتل ها، رستوران های بین راهی، مهمانپذیر ها، پایانه ها ،فرودگاه و راه آهن صرفا برای مسافرین خود می توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است ارایه خدمات از سوی سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: از همه هموطنان به ویژه رانندگان وسائط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار می رود از تظاهر به روزه خواری، مصرف دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند.

این نیرو از هموطنان خواسته است بیش از همیشه در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به ایتام و مستمندان و دیگر وظایف انسانی اهتمام ورزند.

در این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تسهیل عبور و مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهد بست و انتظار می رود مردم ضمن همکاری و همیاری با پلیس در صورت مشاهده تخلف، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجتمام** ۱۳۷۹**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۵۱۵۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.