بررسی اتفاقات هنری در “آمبیانس”

برنامه رادیویی”آمبیانس”به تهیه‌کنندگی و سردبیری “صادق داوری فر “است که هر شب به یکی از موضوعات چون ادبیات،معماری و موسیقی می‌پردازد.

صادق داوری‌فر،تهیه‌کننده و سردبیر این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه “آمبیانس” کاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است که هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.
وی اظهارداشت:این برنامه به ارائه گزارشی از اخبار و اتفاقات هنری می‌پردازد که در این برنامه نه تنها شنوندگان از جشنواره‌ها،‌نمایشگاه‌ها و فیلم‌های درحال اکران و تئاترهای رو ی صحنه آگاه خواهند شد؛بلکه اطلاعات کاملی از اجرا،‌زمان و مکان چگونگی و چرایی برنامه مورد نظر خود خواهند داشت.
داوری بیان کرد:در برنامه “آمبیانس” همچنین اطلاع‌رسانی تخصصی و دقیقی در مورد محتوا و مضمون برنامه‌های پیش رو یا درحال اجرا به مخاطبان داده می‌شود تا آنها با برنامه‌ریزی و آگاهی انتخاب درستی برای بازدید‌های خود داشته باشند.
وی گفت:این برنامه هر شب با یکی از موضوعات ادبیات که شامل شعر و داستان،نمایشنامه، فیلم‌نامه و … هنر معماری از جمله هنرهای تجسمی نقاشی،خطاطی،هنرهای نمایشی،سینما، تئاتر عکس و برنامه‌های نمایشی،موسیقی،هنرهای دستی و مجسمه‌سازی و … به ارائه اطلاعات علمی و هنری می‌پردازد.
وی پیرامون هدف خود از تهیه‌ این برنامه افزود:برنامه “آمبیانس” با هدف معرفی امکانات فرهنگی شهرتهران و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها به هنرمندان و فرهیختگان تهیه و تولید شده تا با کمترین هزینه‌ها بهترین لحظات برای آن‌ها خلق شود.
گفتنی است؛مخاطبان می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره‌های ۳۰۰۰۰۹۵۵تا۶ و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir برنامه‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.