بررسی بودجه سازمان انرژی هسته‌یی در کمیسیون انرژی

۲۱م اسفند ،

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه بعدازظهر خود با حضور مسوولان سازمان انرژی هسته‌یی به بررسی بودجه‌های جاری و عمرانی این دستگاه استراتژیک پرداختند.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت: مسوولان سازمان انرژی هسته‌یی با حضور در جلسه امروز کمیسیون انرژی از دستاوردهای خود گزارشی مبسوطی را به اعضا ارائه کرده و در پایان خواستار تداوم‌یافتن برنامه‌هایشان از طریق افزایش بودجه‌های دستگاه متبوع خود شدند.

نماینده مردم بروجن افزود: لایحه بودجه سال آینده هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی ایراداتی دارد که به نظر می‌رسد با توجه به این ایرادات قابل اجرا نباشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس متذکر شد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و تورم بالا، در بعضی ردیف‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال کاهش قابل ملاحظه‌ای ملاحظه می‌شود به همین سبب دستگاه‌های اجرایی برای جبران این وضعیت به مجلس پناه آوردند؛ البته اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی بعضی دستگاه‌ها نیز نسبت به سال قبل هیچ تغییری نداشته است ولی این دستگاه‌ها نیز به سبب تورم فزاینده در سال خواستار افزایش بودجه‌های خود می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.