بررسی بیش از ۷۰۰۰ خدمت دولت الکترونیکی در جشنواره فاوا

۲۸اردیبهشت،

معاون وزیر ارتباطات یادآور شد: تنها برای ارزیابی خدمات دولت الکترونیک جشنواره فاوا بیش از ۷۰۰۰ خدمت مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد کرم پور در مراسم سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به ذکر صحبتی کوتاه پرداخته و عنوان کرد: طی سه دهه قبل فن‌آوری اطلاعات تغییرات بنیادین در سبک زندگی و نگرش انسان ایجاد کرده است. این تغییر اگرچه در ظاهر نگرش فن‌آورانه دارد اما در باطن نگرش اجتماعی بشر به جهان را دستخوش تحول کرده است.

معاون وزیر ارتباطات در امور فن‌آوری و بین‌الملل در ادامه صحبتهای خود اظهار کرد: برای این که نپذیریم و نگذاریم تکنولوژی صرف دارای تحولات اجتماعی باشد وظیفه داریم با به کارگیری عقل و خرد این روند را تغییر دهیم.

وی عنوان کرد:‌ برای رشد روزافزون کمی و کیفی در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سازماندهی، رقابت مستمر، بومی سازی تجهیزات، تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۰۴، برگزاری جشنواره فاوا سبب می‌شود که برگزیدگان ترغیب شده و نخبگان درسطح جامعه شناسانده شوند.

او در ادامه با بیان این‌که وزارت ICT به خصوص پس از خصوصی سازی وظایفش چند برابر شده اظهار کرد: برای معرفی برگزیدگان جشنواره فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ۹ کارگروه انتخاب شدند که در نهایت با حضور اساتید دانشگاهی از میان بیش از ۱۲۵۰ تا ۱۳۰۰ نفر برگزیدگان این جشنواره انتخاب شده‌اند.

کرم‌پور در پایان یادآور شد: تنها برای ارزیابی خدمات دولت الکترونیک این جشنواره بیش از ۷۰۰۰ خدمت مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.