بررسی نهایی کاندیداهای شوراها در ستادهای استانی و شهرستانی خدمتگزاران آغاز شد

۳۱فروردین۱۳،

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با بیان اینکه “ستادهای استانی در بیشتر استان‌های کشور فعال شده است”، از آغاز بررسی نهایی کاندیداهای انتخابات شوراها در مراکز استان و شهر و شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پرویز سروری گفت: با تشکیل جلسات و برگزاری گردهمایی و همچنین رایزنی با گروه‌ها و مجموعه‌ها و اشخاص نام‌آشنا و تاثیرگذار در شوراها در مراکز استان‌ها و شهرستانها درصدد هستیم تا لیستی از کاندیداهای انتخابات شوراها جمع‌آوری و ارایه دهیم.

وی همچنین با اشاره به تهیه لیستی از سبد نیازهای مدیریت شهری افزود: در این لیست تخصص‌های مورد نیاز حوزه‌های شهری توسط اتاق فکر و گروه‌های کارشناسی خدمتگزاران استخراج شده است تا لیست نهایی مبتنی بر این نیازها سامان‌دهی و تنظیم نهایی شود.

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از رایزنی با طیف‌های مختلف اصولگرا برای معرفی کاندیداها برای انتخابات شورا خبر داد و اظهار کرد: در بسیاری از استان‌ها گروه‌های همسو نشست‌های مشترکی را برگزار کرده‌اند و در تهیه لیست مشترک با مدیریت خدمتگزاران به تفاهم رسیده‌اند و در بعضی از مراکز استانی و شهرستان‌ها کاندیداهای اولیه تا چند برابر ظرفیت شوراها مشخص شده است و ما منتظر ثبت‌نام و اعلام اسامی نهایی هستیم تا بتوانیم پس از بررسی‌های لازم لیست‌های نهایی را در این بخش‌ها ارایه دهیم.

سروری همچنین گفت: در بعضی شهرها و شهرستان‌ها چهره‌های شاخص و سرشناس نیز وارد این عرصه شده‌اند که روند حضور چهره‌های نامی همچنان در حال افزایش است که پس از ساماندهی، اسامی این اشخاص نیز با لیست‌های نهایی ارایه خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.