لیست نهایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت فردا اعلام می گردد

۱۶خردادماه،

پروزیر سروری، رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: لیست نهایی  ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران فردا اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر این امر که لیست ۳۱ نفره ای که اعلام می گردد، لیست نهایی اصولگرایان از جبهه پایداری ، آبادگران و اعضای شورای سوم شهر تهران، حامیان محمدباقر قالیباف و سایر اصولگرایان است ،بیان کرد: از آنجا که وحدت در انتخابات آتی اصل لازم الاجراست ،  این لیست از میان همه کاندیداهای اصولگرایان تهیه شده است.

سرویری تأکید کرد: در لیست ۳۱ نفره، اشخاص  از همه گروه های اصولگرایی برای اساس تخصص های شهری مورد نیاز شورای شهر از جمله بر معماری و شهرسازی، مدیریت بحران و زلزله ، حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگ و آموزش، ورزش ، سلامت ، آی تی و شهر الکترونیک و برنامه ریزی شهر گزینش شده اند.

سروری در مورد انتشار یافتن اسامی لیست های منتصب به ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: هر لیستی که پیش از این شده است، صرفا گمانه زنی رسانه ها بوده است و لیست نهایی فردا اعلام خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما این بوده است که علاوه بر وحدت اصولگرایان ، لیست نهایی سیاسی نباشد و این لیست بر اساس نیازهای مورد نیاز مدیریت شهر تهران نهایی شده است.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.