برقراری روابط ایران و آمریکا به انزوای صهیونیست‌ها منتهی می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل جمعیت حامیان عدالت اسلامی گفت: لابی صهیونیست تحت هیچ شرایطی اجازه مذاکرات عادلانه را به آمریکا نخواهد داد، چراکه چنین مذاکراتی قطعا به انزوای رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

“محمد ابراهیم بهرامی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دولت ایالات متحده در عرصه بین‌الملل بدون در نظر گرفتن حقی برای سایر کشورها تنها به دنبال کسب منافع خودش است، گفت: گفتگوی دولتمردان آمریکایی با “نتانیاهو” بعد از تماس با رئیس جمهور نشان می‌دهد آنان در مواضع خود نسبت به ایران شفاف نبوده و سیاست‌های منفعت‌طلبانه‌ای را پیگیری می‌کنند.

دبیرکل جمعیت حامیان عدالت اسلامی افزود: مشکلات اقتصادی دولت آمریکا مزید بر سبب شده تا آنان به منظور فروش اسلحه روابط خود را با صهیونیست‌ها پایدار نگه‌دارند، حتی با کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای شرق آسیا نیز قراردادهای  نظامی میلیاردی را به امضا رسانده است.
 
بهرامی با بیان اینکه ایران‌هراسی یکی از سیاست‌هایی بوده که آمریکایی‌ها همواره آن را به افکار عمومی جهان تزریق کرده‌اند،‌ تصریح کرد: نگاهی به سیاست‌های آمریکایی‌ها نسبت به ایران نشان می‌دهد که نباید ساده انگارانه با این دولت برخورد کرد، چرا که آنها دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی می باشند.
 
وی گفت: دولت ما بیش از هرچیز باید با کشورهایی که به دنبال حقیقت و عدالت‌اند وارد مذاکره شود و تازمانی که سازمان آیوپاک در آمریکا تصمیم‌گیری‌ها را انجام می‌دهد مذاکره مستقیم با آمریکا هیچ‌گاه پاسخ روشنی در پی ندارد.
 
دبیرکل جمعیت حامیان عدالت اسلامی در خصوص ادعای اوباما و نتانیاهو مبنی براینکه ایران ظرف یک سال آتی به بمب هسته‌ای دست خواهد یافت، بیان کرد: بنابر گزارش‌های سرویس امنیتی و اطلاعاتی کشور آمریکا، ایران هیچ هدفی در راستای رسیدن به بمب هسته‌ای ندارد.
 
بهرامی خاطرنشان کرد: لابی صهیونیست تحت هیچ شرایطی اجازه مذاکرات عادلانه را به آمریکا نخواهد داد، چراکه چنین مذاکراتی قطعا به انزوای رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.