برنامه های ادغام زیرساخت O2 و ودافون تایید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، برنامه های اپراتورهای ودافون و Telefonica O2 برای ادغام بخش های اصلی زیرساخت شبکه آنها در انگلیس توسط سازمان تجارت منصفانه انگلیس (OFT) تایید شد. هدف این اپراتورها ایجاد یک شبکه ملی است که در باند مستقل هر اپراتور ایجاد می شود.

این دو اپراتور در حال حاضر برخی بخش های زیرساخت شبکه خود را تحت قراردادی که در مارس ۲۰۰۹ به امضاء رسید به اشتراک گذاشته اند.

کمپانی جدید که این کمپانی ها هر یک ۵۰ درصد در آن سهام دارند از طریق ادغام زیرساخت شبکه موجود ودافون و O2 ایجاد می شود که شامل ایستگاه های اصلی نیز می شود و در نتیجه هر یک از کمپانی ها به شبکه ای مستقل از ۱۸٫۵۰۰ ایستگاه اصلی دسترسی دارند که نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی در سایت ها برای هر اپراتور است. آنها همچنین پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۱۷ به ۹۸ درصد پوشش جمعیت با شبکه های LTE خود دست یابند.
هر اپراتور مسئول طراحی ، مدیریت و حفاظت تجهیزات رادیویی و انتقال محلی در نیمی از مناطق کشور است. O2 شرق کشور (شامل ایرلند شمالی و بخش هایی از اسکاتلند) و ودافون نیز غرب کشور را برعهده دارد. این کمپانی ها پیش بینی می کنند که به میزان ۴۰۰ میلیون پوند در هزینه های مربوط به ایستگاه های اصلی صرفه جویی شود.


اخبار موبایل | GSMAria.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.