بروجردی عنوان کرد: مزین‌شدن خیابان‌های امارات به‌نام جزایرایرانی اقدامی مثبت است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۴۶:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نام‌گذاری سه خیابان امارات به نام خیابان ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک از جمله موضوعات متداولی است که بین دو کشور دوست و همسایه صورت می گیرد، گفت: این اقدام امارات اقدام مثبتی است و ما از آن استقبال می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت ، علاءالدین بروجردی با اشاره به نامگذاری سه خیابان امارات به نام خیابان ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، گفت: معمولا در روابط میان کشورها این موضوع متداول است که به لحاظ رابطه دوستانه و همسایگی تعدادی از خیابان‌ها به نام شهرهای کشور دوست نام‌گذاری می شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری خیابانی به نام تهران در شهر سئول کره جنوبی و در برخی کشورهای دیگررا نمونه این اقدام متداول عنوان کرد و افزود: اقدام امارات در نام‌گذاری خیابان‌های خود به نام‌های سه جزیره ایرانی، اقدام مثبتی است و باید از آن استقبال کرد.
شیخ حمید بن راشد النعیمی حاکم شیخ نشین عجمان روز گذشته دستور نام‌گذاری سه خیابان به نام‌های جزایر سه گانه ایرانی را صادر کرد.
براساس این دستور خیابان مرکزی عجمان در منطقه “مشیرف” به نام خیابان ابوموسی و خیابانی در منطقه ” الجرف” به نام تنب بزرگ و نیز خیابانی در منطقه “الحمیدیه ” به نام خیابان تنب کوچک نام‌گذاری شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۴۶۲۶۸۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.