برپایی نمایشگاه‌های پائیزه با ۳۰ درصد تخفیف

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه از فروش کالاهایی با نمادها و طرح‌های غیر ایرانی در نمایشگاه‌های پائیزه جلوگیری می‌شود، گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاها با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری نمایشگاه‌های پائیزه در استان تهران اظهار داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از ۱۵ شهریور آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حداکثر ۳۰ درصد تخفیف در استان تهران برپا می‌شود گفت: از این تعداد‌ ۴ نمایشگاه در شهر تهران است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران بیان داشت:‌در این نمایشگاه‌ها کالاهایی نظیر پوشاک، لوازم التحریر و سایر تجهیزات مدارس در اولویت نخست و مواد غذایی در اولویت بعدی است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در خاوران،تهرانپارس،حکیمیه و بوستان ولایت برپا می‌شود بیان داشت: کیفیت اجناس در این نوع نمایشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

ترکی با بیان اینکه طرح‌ها و نمادهایی که در لوازم التحریر و کیف‌های مدارس استفاده می‌شود باید ایرانی باشد خاطرنشان کرد:‌ار فروش کالاهایی که از نمادها و طرح‌های غیر ایرانی استفاده کنند در نمایشگاه پائیزه جلوگیری می‌شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.