برگزاری اجلاس نم امتیاز بزرگی برای ایران در این مقطع تاریخی است/ تلاش رژیم اشغالگر قدس برای عدم برگزاری اجلاس در تهران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران گفت: برگزاری اجلاس نم امتیاز بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران در این مقطع تاریخی است.

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران در این مقطع تاریخی امتیاز بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با توجه به تلاش آمریکا و غرب برای انزوای جمهوری اسلامی ایران، برگزاری این اجلاس در تهران سبب می شود ایران محور تمرکز و توجهات سیاسی قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث تحولات سوریه می‌بایست یکی از محورهای گفتگوها در این اجلاس باشد، افزود: با رایزنی و در پیش‌گرفتن دیپلماسی فعال این اجلاس می‌تواند  به برون رفت سوریه از بحران کمک کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: در این نشست امکان دارد که بتوان به راهکارهای اقتصادی برای شکستن تحریم‌ها برعلیه کشورمان دست یافت لذا در این مقطع حساس و با حضور قاطبه مسئولین کشورهای غیرمتعهد در تهران امیدواریم دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی مناسبی پشت این اجلاس باشد.

حقیقت پور با اشاره به تلاش رژیم اشغالگر قدس برای عدم برگزاری اجلاس نم در تهران گفت: رژیم صهیونیستی ممات خود را در توسعه انقلاب اسلامی می‌داند و هر زمان که آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب توسعه بیشتری می‌یابد، اسرائیل نیز به نابودی خود نزدیک‌تر میشود، لذا تلاش خود  را خواهد کرد فارغ از اینکه نمی‌تواند نفوذی در کشورهای نم داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.