برگزاری شانزدهمین کنگره سراسری سالیانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران

۲۱ آبان ،

شانزدهمین کنگره سراسری سالیانه طب فیزیکی ، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران از ۲۲ لغایت ۲۴ آذر ماه ۹۱ با همکاری انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران و دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن طب فیزیکی؛‌ دکتر سید احمد رئیس السادات، دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران گفت:  در این کنگره بیش از ۷۰ سخنرانی و مقاله در خصوص تازه های طب فیزیکی و علوم پزشکی  و توانبخشی مرتبط ارائه خواهد شد.                                                 
دکتر سید احمد رئیس السادات افزود: ۵ سخنران از کشورهای آمریکا، فرانسه و چین به عنوان عضو هیات علمی کنگره و سخنران حضور خواهند داشت.
 
عضو هیات علمی بیمارستان مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین گفت: از مهمترین عناوین و محورهای کنگره می توان به توانبخشی سیستم عصبی اسکلتی عضلانی و قلبی ریوی،  کاربرد پلاسمای غنی از پلاکت ( PRP ) در بیماریهای اسکلتی عضلانی، طبقه بندی بین المللی عملکرد ( ICF ) و کیفیت زندگی، توانبخشی در سوانح و حوادث و طب نظامی، تازه های الکترودیاگنوز ، کنترل درد، مهندسی توانبخشی و فناوری های نوین، سونوگرافی نوروموسکولواسکلتال ، توانبخشی در سالمندان، پرستاری توانبخشی و طب توانبخشی و پزشک خانواده اشاره کرد.

وی افزود: در حاشیه کنگره کارگاههای اسپاستیسیتی و تزریق بوتاکس در بیماریهای اعصاب و عضلات، سونوگرافی، ام آر آی وکارگاه باید ها و نباید ها در مورد کاربرد پلاسمای غنی از پلاکت در طب فیزیکی( PRP )  برگزار خواهد شد.
رئیس السادات گفت: این کنگره حاوی حداکثر ۱۴ امتیاز بازآموزی جهت پزشکان عمومی و متخصصین داخلی و جراحی ( با گرایش های مختلف )، زنان، داخلی و جراحی اعصاب، ارتوپدی، قلب و عروق ، رادیولوژی و … و کارشناسان و کارشناسان ارشد و دکترای فیزیوتراپی، کاردرمانی ، گفتاردرمانی و شنوایی شناسی و پرستاری است.

وی در پایان گفت : آخرین مهلت ارسال مقالات برای کنگره تا ۳۰ آبان می باشد که علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به www. Ispmr.org مراجعه و جهت ارسال مقاله از طریق پست الکترونیک   abstract@ ispmr.org اقدام نمایند با با تلفن  ۸۵۹۵۳۴۷۶  تماس حاصل فرمایند . /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.