برگزاری چهارمین همایش استراتژی­های سرمایه ­گذاری در مسکن طلا و ارز و بازار سرمایه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

افزایش پیچیدگی­های دنیای تجارت، تلاش اشخاص و سازمان­ها برای دستیابی به مزایای رقابتی و بسیاری از عوامل دیگر، اهمیت تحلیل بازارهای مهم را جهت سرمایه­ گذاری در سال ضروری می ­نماید.

خبراقتصادی:افزایش پیچیدگی­های دنیای تجارت، تلاش اشخاص و سازمان­ها برای دستیابی به مزایای رقابتی و بسیاری از عوامل دیگر، اهمیت تحلیل بازارهای مهم را جهت سرمایه­ گذاری در سال ضروری می ­نماید. در همین راستا مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد با توجه به تحولات سیاسی کشور، چهارمین همایش «استراتژی­های سرمایه ­گذاری» را در ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار نماید.

در این همایش یک ‌روزه، سه پانل تخصصی با عناوین «سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و ساختمان»، «بررسی تحولات بازار طلا و ارز» و «سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه» برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تلاش خواهند کرد تا استراتژی سرمایه‌گذاری خود را تدوین کنند. دکتر عبده تبریزی بعنوان دبیر همایش راهبری برنامه را برعهده دارند و سعی خواهد شد با مقایسه، تحلیل و بررسی آخرین تحولات، پیش­بینی بازدهی انواع فرصت­های سرمایه­گذاری در بازارهای مسکن، طلا، ارز و سرمایه ارائه شود. از جمله اعضای پانل‏ها آقایان حسین عبده تبریزی، امیر رضا حسنی، محمد جمالی، هادی کوزه چی، علی سرزعیم، علی محمدی و سیاوش صبور می­باشند. به گزارش گروه مالی و سرمایه گذاری مرکز مطالعات و تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۸۶۷۷۱ تماس و یا به سایت اینترنتی مرکز به آدرس www.irfinance.ir مراجعه کنند


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.