برگزاری آموزش اطفاء حریق ویژه کارمندان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

آموزش اطفاء حریق ویژه کارمندان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مدت ۲ روز با حضور پرسنل واحدهای مختلف در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این برنامه اساتید ایستگاه ۶۱ آتش نشانی آموزش هایی راجع به اطفاء حریق به دو صورت تئوری و عملی ارائه دادند.
معرفی و دسته بندی انواع مواد قابل اشتعال و نحوه خاموش کردن هرکدام، نحوه برخورد با مصدومین، برخورد مناسب شخص دچار واقعه آتش سوزی شده با حادثه، معرفی انواع کپسول های آتش نشانی و در نهایت آموزش عملی استفاده درست از کپسول های آتش نشانی بخشی از این آموزش ها بود.
شرکت کنندگان در این آموزش به شکل حضوری به خاموش کردن آتش پرداخته و از نزدیک و و بطور عملی با نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی آشنا شدند.
این برنامه با هدف حفاظت هرچه بیشتر از محیط کاخ موزه ها و برخورد مناسب افراد هنگام برخورد با واقعه آتش سوزی و انجام کارهای اولیه درست و مناسب تا حضور آتش نشانان در محل برگزار شد.
شایان ذکر است؛ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان جهت بازدید می توانند همه روزه به جز ایام سوگواری از ساعت  ۹ تا ۱۸ به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.