برگزاری مراسم ویژه دهه ولایت

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران صورت می گیرد:

همزمان با آغاز دهه ولایت ویژه برنامه های به مناسبت دهه ولایت در امامزادگان شاخص استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از اوقاف و امور خیریه استان تهران ، به مناسبت آغاز دهه ولایت این مراسم در آستان مقدس امامزادگان هاشم (ع)، شمس الدین محمد(ص) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مجید میر باقری و مداحی حاج قاسم رضایی برگزار می شود.
بنابراین گزارش این مراسم در امامزادگان زین العابدین (ع) عبدالله آیینه ورزان، سلطان محمد(ص) جیلارد، قاسم(ع) اوره، عیسی (ع) در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.
همچنین این مراسم در امامزادگان اسماعیل(ع)، هادی، بی بی سکینه(ع)، ابراهیم(ع) درشهرستان شهریار برگزار می شود.
در آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع)، بی بی زبیده(س)، زیبا شهر، سید فتح الله(ع)، عبدالله با سخنرانی حجج الاسلام اسفندیاری و شیرکوه ، بلوچی، محمدی و مداحی گتکبری، قشقایی، ریاحی، و خدام قبل از نماز ظهر در شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.
همچنین در شهرستان ورامین قبل از نماز طهر مراسم عید غدیر خم در آستان مقدس امامزادگاه ابراهیم(ع)، سکینه بانو(ع)، حسین رضا(ع) با سخنرانی حجج الاسلام قدیریان، عارفی، سوری، موسوی و نصیری و مداحی علیزاده ، موسوی،عرب جوادی و کنگرلو برگزار خواهد شد.
بر این اساس: مراسم عید غدیر در امامزادگان داوود(ع)، حمیده خاتون باغ فیض(س) و عینعلی و زینعلی(ع) با سخنرانی حجج الاسلام و مداحی ذاکرین اهل بیت برگزار خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.