بنیتس: عملکرد خوبی در چلسی داشته ام

۰۵اردیبهشت،

بنیتس که بعد از برکناری روبرتو دی متئو در ماه نوامبر به عنوان سرمربی موقت چلسی برگزیده شد، بعد از انتصاب به این سمت، همواره با سوت انتقادی هواداران چلسی روبرو شده بود و دلیل این ماجرا هم صحبت های او در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری لیورپول بود.

او هنوز هم نتوانسته نظر مثبت و مساعد برخی از هواداران چلسی را جذب کند ولی حالا با اشاره به مشکلاتی که در زمان مربیگری در چلسی با آنها روبرو بوده، به این نکته اشاره کرده که عملکرداو در چلسی خوب و موفقیت آمیز بوده است.

بنیتس در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:«من درحال هدایت تیمی تراز اول هستم و با درنظر گرفتن تمام شرایط موجود، فکر می کنم که اوضاع خوبی داریم. هواداران می توانند گله کنند ولی با درنظر داشتن تمام شرایط و بازیهایی که پیش رو داشتیم و مشکل حضور برخی بازیکنان در جام ملتهای آفریقا و سفرمان به ژاپن برای حضور در جام باشگاه های جهان و تمام این مسائل،حالا ما دراین جایگاه هستیم. می توانیم درپایان فصل جام قهرمانی کسب کنیم و می توانیم فصل را درجمع ۳ تیم برتر لیگ به پایان ببریم. مردم از من می پرسند که فکر می کنم که وقتی از چلسی بروم،چطور از من یاد می شود؟من، خودم را یک سرمربی حرفه ای می بینم که به شدت تلاش می کند و همیشه تلاش می کند تا بهترین باشد.»

او ادامه داد:« روز یکشنبه و در بازی با لیورپول من تا آخرین دقیقه بازی تلاش می کردم تا تیممان به پیروزی برسد.مردم می توانند ببینند که من درگذشته چه موفقیت هایی داشته ام. ما راجع به ۲ سال پیش حرف می زنیم و نه ۲۰ سال پیش. اگر در تیم تراز اولی باشی،همه می توانند تو را ببینند. یک فرد حرفه ای (و نه یک هوادار)به خوبی می تواند اوضاع را آنالیز کند. فکر می کنم که با چلسی کارهای مثبت زیادی انجام داده ایم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.