ونگر: نگران خریدهای چلسی هستم

۰۶اردیبهشت،

خبرهای زیادی در مورد بازگشت ژوزه مورینیو به چلسی شنیده می‌شود. همچنین نام مهاجمان بزرگی مانند رادامل فالکائو و رابرت لوواندوفسکی نیز در ارتباط با این باشگاه به گوش رسیده که سبب نگرانی سرمربی توپچی‌های لندن شده است.

به گزارش فارس، آرسن ونگر در گفت‌وگو با نشریه یورو اسپورت گفت: از خریدهای بزرگی که چلسی در تابستان پیش رو انجام خواهد داد می‌ترسم. به نظر من آرسنال هم باید در زمینه خرید بازیکنان بزرگ و قراردادهای هنگفت با آنها رقابت کند. مطالب زیادی در رسانه‌ها در مورد فالکائو خوانده‌ام. بسیاری می‌گویند که انتقال او به چلسی قطعی شده است ولی در مورد حضور صد در صدی وی در ترکیب آبی‌ها چیزی نخوانده‌ام. با توجه به اینکه چلسی بازیکنان تهاجمی بسیاری در خط حمله از جمله خوان ماتا، اسکار، رامیرس، تورس و ادن ازر دارند ولی تصور می‌کنم بازهم نیروی تهاجمی به ترکیب تیمشان اضافه خواهند کرد.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود اظهار داشت: چلسی مربی بسیار بزرگی دارد. رافائل بنیتس در لیگ برتر انگلیس کارنامه درخشانی دارد ولی اگر همکاری این ۲ در پایان فصل خاتمه خواهد یافت، ژوزه مورینیو می‌تواند جانشین بسیار خوبی برای او باشد. مورینیو یکی از بزرگترین مربیان در دنیا است ولی می‌دانم که بنیتس هم نتیجه‌های خوبی در استمفورد بریج گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.