بهای طلا امروز پنج شنبه کاهش یافت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بهای طلا امروز پنج شنبه کاهش یافت | چاپ |
پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۱:۵۴

بینا- در پی افزایش iبها نفت ،کاهش شاخص های سهام و نگرانی سرمایه گذاران نسبت iبه مشکلات مالی آمریکا iبها جهانی طلا امروز پنج شنبه با کاهش روبه رو شده است.
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / رویترز، اوباما روز گذشته اظهار داشت: جمهوری خواهان مجبورند با افزایش مالیات بر ثروتمندان موافقت کنند تا مانع از بازگشت مجدد رکود اقتصادی iبه این کشور شوند.
براساس این گزارش تفسیری،در صورتی که کنگره آمریکا با افزایش مالیات بر ثروتمندان موافقت نکند بن بست مالی آمریکا که شامل افزایش مالیات و کاهش iبها های عمومی می باشد تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه خواهد یافت.
اونس جهانی طلا امروز پنج شنبه با کاهش جزئی در محدوده ۱۷۲۵ دلار و ۹۴سنت مبادله شده است. این درحالی است که امیدواری سرمایه گذاران iبه اجرای سیاستهای انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا پس از پیروزی اوباما در انتخابات سبب شد iبها جهانی طلا در روز جمعه iبه ۱۷۳۸ دلار افزایش یابد.
این گزارش تفسیری می افزاید، مدیر شعبه بانک استاندارد توکیو تصریح کرد: درحال حاضر سرمایه گذاران نسبت iبه خرید طلا محتاطانه عمل می کنند و در انتظار کاهش iبها طلا iبه سطح ۱۷۰۰ دلار می باشند.
گفتنی است، هر اونس طلای آمریکا امروز پنج شنبه با کاهش ۳ دلار و ۷۰ سنتی در سطح ۱۷۲۶ دلار داد و ستد شده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.