بهبود روابط ایران و آژانس در پی تشکیل گروه حقیقت یاب/رژیم‌صهیونیستی مانند همیشه رسوا خواهد شد

۱۲ام بهمن ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان این که در پی توافق در تشکیل گروه حقیقت یاب معاون ایران و آژانس مقدمات همکاری میان دو کشور به وجود خواهد آمد، گفت: با روشن شدن حقایق توسط گروه حقیقت یاب رژیم صهیونیستی برای چندمین بار رسوا خواهد شد.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به واکنش شدید رژیم صهیونیستی در پی توافق ایران و آژانتین برای تشکیل گروه حقیقت یاب اتفاق “آمیا” گفت: صهیونیست‌ها از زمان وقوع این اتفاق تاکنون علیه جمهوری اسلامی تبلیغات و اقدامات بسیاری انجام دادند و در محاکم بین‌المللی مشکلات بسیاری برای ایران ایجاد کردند در حالی که این ادعا واهی بوده و ایران بدون اثبات جرم مورد اتهام قرار گرفته است.

وی با بیان این که نتایج گروه حقیقت یاب رژیم‌صهیونیستی را به هراس انداخته است، افزود: با تعیین گروه حقیقت یاب صهیونیست‌ها به وحشت افتاده چه‌بسا این اتفاق از جانب خود آنها صورت گرفته باشد لذا با افشای حقایق این ماجرا برای چندمین بار به صورت مکرر دستشان رو خواهد شد و واکنش تند مقامات رژیم‌صهیونیستی به این توافق می‌تواند از همین موضوع ناشی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: با روشن شدن حقایق، برنامه‌ریزی‌های رژیم صهیونیستی و فضاسازی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در محافل بین‌المللی نقش بر آب خواهد شد لذا صهیونیست‌ها از این توافق هراس دارند.

وی با بیان این که توافق ایران و آژانتین نوید دهنده ارتباط مطلوب میان دو کشور است، بیان داشت: یکی از پیامدهای وقوع اتفاق “آمیا” خدشه دار شدن روابط میان ایران و آرژانتین بوده لذا دست یابی به این توافق مقدمات همکاری بهتری میان ایران و آرژانتین در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ ماجرای آمیا واقعه‌ای است که در پی انفجار در نزدیکی ساختمان مرکز همیاری یهودیان با نام اختصاری، آمیا (AMIA) در ۱۸ ژوئیه ۱۹۹۴ برابر با ۲۷ تیر ۱۳۷۳ در آرژانتین به وقوع پیوست که در جریان آن تعدادی از یهودی‌های آرژانتینی تبار جان خود را از دست داده و انگشت اتهام رژیم صهیونیستی به سمت ایران نشانه رفت؛ ادعایی که پس از گذشت نوزده سال ثابت نشده است.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.