بهره‌مندی تمامی مناطق تهران از طرح فاضلاب در کمتر از ده سال

اردیبهشت ۱۴۰۳

http://www.bananews.ir/رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با برنامه ارائه شده شرکت فاضلاب به شورای شهر، تکمیل طرح فاضلاب در تمامی تهران در کمتر از ۱۰ سال اجرایی خواهد شد.

به گزارش مهدی چمران با تاکید بر ضرورت اجرا و تسریع اجرای طرح فاضلاب در کلانشهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر اجرای طرح فاضلاب در دو سوم شهر تهران در دست انجام بوده و به غیر از مناطق ۲۱ و ۲۲، انجام طرح در تمامی مناطق تهران در کمتر از ده سال قابل اجرا است.

چمران روند اجرای طرح فاضلاب در کلانشهر تهران را امیدوار کننده خواند و اظهار داشت: البته در منطقه ۲۲، قرارداد مشارکتی شرکت فاضلاب و شهرداری منطقه، اجرای طرح در این منطقه را نیز میسر کرده که با اجرای آن، علاوه بر ساماندهی فاضلاب منطقه، منابع آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز و جنگل کاری انجام شده نیز تامین خواهد شد.

وی افزود: برای منطقه ۲۱ نیز چنین مشارکت و قراردادی لازم است تا هرچه زودتر این منطقه نیز در برنامه اجرای طرح فاضلاب تهران قرار بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم مشارکت مرم در اجرای این طرح گفت: شورای شهر با تصویب بودجه سالانه و چند مصوبه برای تامین منابع مورد نیاز طرح، منابع مناسبی را برای ادامه اجرا فراهم کرده که البته مشارکت مردم در پرداخت حق اشتراک و همچنین وصل منازل به شبکه فاضلاب گام مهمی در بهره مندی تمامی تهران از خدمات فاضلاب را فراهم خواهد کرد.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.