بهره برداری از فاز دوم بوستان نهج البلاغه تا ۲ ماه آینده

شهردار منطقه ۲ گفت: فاز دوم بوستان نهج البلاغه تا ۲ ماه دیگر بهره برداری خواهد شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مهندس اسد فاضل در مراسم افتتاح ۴۵ پروژه فنی عمرانی ، خدماتی و فرهنگی اجتماعی با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به تاکید شهردار تهران به مسجد محوری ، ۶ باب مسجد با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.
 
وی به طرح بازسازی امامزاده عینعلی زینعلی(ع) نیز اشاره کرد و افزود : با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان این مکان بازسازی خواهد شد که در همجواری با بوستان نهج البلاغه به مکانی فرهنگی تبدیل خواهد شد.
 
فاضل به پخش اذان در سطح منطقه اشاره کرد و افزود : در ۲۵ نقطه از سطح منطقه ، نوای اذان پخش می شود و تا دو ماه آینده نوای اذان در کل منطقه خواهد پیچید.
 
شهردار منطقه ۲ به ۵۰ اقدام شاخص در حوزه فرهنگی و اجتماعی که طی سال گذشته و امسال انجام می شود نیز اشاره کرد و افزود : تجمع بزرگ فاطمیون ، یادواره شهدای گمنام در بوستان نهج البلاغه ، یادواره شهداری منطقه و تجمع جانبازان در روز جانباز از جمله این برنامه هاست.
 
وی ادامه داد : در سال ۸۹ ، ۶ سرای محله در این منطقه قرار داشت. اکنون ۱۷ سرا وجود دارد که تا پایان سال جاری به ۲۸ مورد خواهد رسید همچنین در سرای محلات ، یک طبقه به حسینیه و آمفی تاتر اختصاص داده شده که مسائل فرهنگی مساجد در این مکان پیگیری شود.
 
شهردار منطقه ۲ افزود : سال گذشته ۲۵ درصد کل معابرنیز آسفالت شد که با ۳۰ درصد دیگر تا پایان سال ، ۵۵درصد معابر دارای آسفالت جدید خواهند شد همچنین بیش از ۲۰۰ خیابان و معبر اصلاح هندسی شده است .
 
فاضل با بیان اینکه کاملترین پیاده روسازی در تهران در منطقه ۲ در حال انجام است افزود : بلوار سعادت آباد تا میدان صنعت، فرحزاد ، بلوار پاک نژادو ستارخان در برنامه پیاده روسازی قرار دارند که در این طرح پیاده رو به طور کامل همسطح سازی خواهد شد.
 
وی از طراحی میدان شهید تهرانی مقدم نیز خبر داد و گفت : به جز این طرح ، طرح ترافیکی میدان صنعت، احداث پل بر روی بزرگراه نیایش ، ایجاد ارتباط بین علامه شمالی و جنوبی با استفاده از پل در برنامه های منطقه گنجانده شده که با این اقدام بار ترافیکی سعادت آباد کاهش خواهد یافت.
 
وی افزود : رود دره اوین با ۱۴۰ هکتار مساحت نیز به مکانی تفرج گاهی تبدیل خواهد شد . ایجاد ارتباط میان رود دره فرحزاد و چمران از طریق تله کابین یا گزینه ای مشابه نیز به مشاوران طرح پیشنهاد شده است.
 
شهردار منطقه ۲ در ادامه گفت: محدوده فرحزاد که بدون نظم و انضباط احداث شده است. براساس طرح تفصیلی جدید ساماندهی خواهد شد و تا یک ماه دیگر اولین پروانه ساخت و ساز برای این محدوده صادر می شود همچنین محدوده اسلام آباد نیز ساماندهی می شود./ز


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. جواد:

    آخه امام علی بزنه تو کمرتون و تو کمر این بی حجابها

    تبلیغ این همه مطالب منفی به بی حجابی و بدحجابی و بی حیایی دختران و زنان کمک می کند و شما هم در گناه آنان شریک هستید.
    یه کم از خدا بترسید . و این کارها را نکنید.
    خداوند خودش روزی شما را از راه حلال و تبلیغات مثبت و سالم می رساند. این وعده خداست.

  2. هلالیان:

    بسیارعالیه با بی حجابی درفرحزادمبارزه میشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.