بهره برداری و احداث مساجد منطقه ۱۹ در بهمن ماه

۱۵ام بهمن ،

شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری و احداث سه مسجد، سید الشهدا(ع)، چهارده معصوم وبنی هاشم در بهمن ماه خبر داد.

فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سه مسجد سیدالشهدا (ع) ، چهارده معصوم و بنی هاشم از مساجد منطقه ۱۹ در دست بهره برداری و احداث در بهمن ماه امسال است.

وی با بیان  توضیحات بیشتر افزود: از ابتدای امسال نوسازی ۵ مسجد را در دستور کار قرار دادیم که عملیلت نوسازی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ماه رمضان انجام شد و هم اکنون نیز سه مسجد سید الشهدا (ع) چهارده معصوم و بنی هاشم آماده افتتاح می باشند.

فتح الهی ادامه داد : در ساخت نمای این مساجد الگوها و ترکیبهای معماری اسلامی به کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی مساجد منطقه ۱۹ گفت: نوسازی این مساجد، هم سطح ایمنی آنها را افزایش خواهد داد و هم نوع الگوسازی برای ساخت مساجد تازه محسوب می گردد.

فتح الهی با اشاره به اهمیت نوسازی مسجد چهارده معصوم گفت: مسجد چهارده معصوم(ع) ، مسجد جامع، در ۴ طبقه به متراژ هزار و ۹۵۰ متر مربع، مجهز به امکاناتی از جمله، شبستان زنانه و مردانه، خانه خادم، خانه عالم، آشپزخانه، اتاق بسیج و کتاب خانه است.

وی در پایان با اشاره به نوسازی مسجد بنی هاشم و مسجد سیدالشهدا (ع) افزود: مسجد بنی هاشم با متراژ هزارو ۴۰۰متر مربع در محله عبدل آباد شمالی و مسجد سیدالشهدا (ع) در شهرک بستان، با متراژ هزارو ۶۵۰ متر مربع، دارای دو گلدسته و دو گنبد با معماری خاص و زیبایی اسلامی و ایرانی است که در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.