بهمن درّی: پیام ربع قرن جهاد فرهنگی نشان‌دهنده هویت ملی و اسلامی کشور است

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۱۲:۴۵:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در آخرین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- آخرین جلسه شورای سیاستگذاری قبل از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز گذشته، یکشنبه دهم اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، با حضور رئیس و اعضای شورا  و مدیران کمیته ها برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بهمن درّی رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه کتاب تهران در عرصه بین‌الملل بر اهتمام همکاران اجرایی نمایشگاه به منظور فراهم آوردن مقدمات برپایی این میعادگاه علم و فرهنگ تأکید کرد و گفت: با فرا رسیدن ۲۵ سالگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تلاقی آن با سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید  در پرتو این شعار فرهنگ کشور را با اندیشه و فکر دینی گره زد.
درّی خاطر نشان کرد: نامگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به پیام ربع قرن جهاد فرهنگی نشان دهنده هویت ملی و اسلامی کشور است و باید در ارتقای فرهنگ کشور تلاش کنیم چرا که توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرواعتلای فرهنگ کشور است.
معاون امور فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حضور بخش‌های بیداری اسلامی، سالن ویژه و سالن ربع قرن جهاد فرهنگی در این دوره از نمایشگاه زمینه‌ساز فضایی جدید در نمایشگاه کتاب است.
در این جلسه مدیران کمیته‌ها نیز گزارشی از روند  آخرین اقدامات وفعالیت‌های صورت گرفته ارائه دادند.
بنابراین گزارش رئیس نمایشگاه  و اعضای شواری سیاستگذاری به همراه مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه پس از اتمام جلسه از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۲۴۵۲۸۰۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.