به‌دنبال راه‌یابی به فینال لیگ برتربسکتبال هستیم

۰۵م اسفند ،

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این رابطه اظهارکرد: در بازی دوم مقابل البدر بازیکنانم خوب بازی نکردند و این‌گونه نبود که این تیم را دست‌کم گرفته باشیم؛ این تیم بهتر بازی کرد و پیروز شد.

وی افزود: در آخرین دیدار خود مقابل این تیم سعی کردیم بیشتر از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر برایمان بازی کرده‌ بودند؛ تیم البدر نیز تیم خوبی است و عملکرد خیلی‌خوبی در لیگ داشته است.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام عنوان‌کرد: در این دیدار از “سانی بچیرویچ” و “جابر ابراهیم محمد” استفاده کردیم و این دو بازیکن در مجموع ۵۵ امتیاز کسب کردند.

وی در مورد اظهارات اسلامی، سرمربی تیم البدر نیز گفت: درست است که بازیکنان خارجی ما ۵۵ امتیاز کسب کرده‌اند، ولی اختلاف امتیازات دو تیم ۵۷ امتیاز است و هر کسی هم جای این دو نفر بود، این اختلاف امتیاز وجود داشت و نتیجه بازی ارتباطی به امتیازهای کسب شده توسط این دو بازیکن ندارد.

حاتمی در خصوص دیدار روز دوشنبه تیمش برابر شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی اظهارکرد: بازی سختی در پیش داریم و گرگان نیز تیم خوب و بزرگی است. امیدوارم بازیکنانم خوب بازی کنند و نتیجه بازی را بگیریم. برنامه ما این است که به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

تیم پتروشیمی بندرامام روز پنج‌شنبه، سوم بهمن‌ماه با نتیجه ۱۰۹ بر ۵۷ تیم البدر را شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه به دیدار تیم شهرداری گرگان برود؛ رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی به صورت سه از پنج برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.