بواس: ۳تیم قطب‌های قدرت لیگ می باشند

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به نقل از ساکرنت، دربی حساس لندن فردا (شنبه) و از ساعت ۱۶:۱۵ iبه وقت تهران آغاز خواهد شد.

پیش از این نام «بیگ فور» در لیگ برتر انگلیس بر سر زبان‌ها بود. این گروه تشکیل شده از ۴ تیم iبه نام‌های منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول بود ولی اکنون با تغییرهایی که در مالکیت برخی باشگاه‌ها رخ داده، برخی از تیم‌های فوق با روزهای اوج فاصله گرفته و از این گروه بیرون رفته‌اند. سرمربی تاتنهام معتقتد است اکنون در لیگ برتر تنها ۳ تیم می باشند که خوب بازی می‌کنند و شانس قهرمانی دارند.

آندره ویاس بواس در این مورد گفت: در حال حاضر باید بدانیم که در لیگ برتر انگلیس تنها ۳ تیم می باشند که خیلی خوب کار می‌کنند و در واقع قطب‌های قدرت را تشکیل می‌دهند. منچسترسیتی هنوز شکستی در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود، چلسی نشانه‌های یک تیم بزرگ را دارد و منچستریونایتد نیز مانند همیشه عالی است. همه چیز مشخص است و اینکه ما بتوانیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم، بسیار پیچیده است. اگر تیم‌های فوق در هفته‌های آینده امتیاز از دست بدهند، ما می‌توانیم خودمان را iبه آنها نزدیک کنیم و iبه رده‌های دوم، سوم یا بعد از آن قرار بگیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر فاصله زیادی بین تیم‌های بالای جدول و سایر تیم‌ها iبه وجود آمده است. سال قبل را iبه خاطر می‌آورم. وقتی که منچسترسیتی در ابتدای فصل نتیجه‌های خوبی گرفت و خود را از سایر مدعیان جدا کرد. ولی در ادامه فصل آنقدر امتیاز از دست داد که سایر تیم‌ها iبه آنها رسیدند. البته سیتی در روز پایانی قهرمان شد ولی امکان این وجود داشت که تیم دیگری قهرمان شود. اکنون می‌دانم که این شانس برای تیم‌های دیگر وجود دارد که بتوانند فاصله خود را با صدر جدول کاهش داده و iبه کورس قهرمانی اضافه شوند.

سرمربی پیشین تیم‌های پورتو و چلسی در پایان گفت: تصور نمی‌کنم در دیدار روز شنبه ما با آرسنال اتفاق خاصی بیفتد و یا نتیجه این دیدار بتواند سرنوشت چیزی را تغییر دهد. هنوز در ابتدای فصل هستیم. فصل قبل در خانه آرسنال را شکست داده‌ایم و در خارج از خانه مغلوب شدیم. باید تا جایی که می‌توانیم امتیاز بدست آوریم. برای آرسنال مهم بود که در دیدار هفته قبل برابر فولام iبه پیروزی برسد. برای ما نیز شکست دادن وست بروم اهمیت بالایی داشت. باید خودمان را iبه خاطر نتیجه‌گیری‌های بد تنبیه کنیم. در این دیدار هر دو تیم سعی دارند iبه پیروزی برسند ولی هیچ گاه هر دو تیم نمی‌توانند iبهترین نتیجه را بگیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.