بچه‌ها از کودکی‌ام استقبال کردند

گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران با داریوش فرضیایی بخش پایانی؛

هیچ چیز زیباتر از کودکی انسان‌ها نبوده و عموپورنگ کودکی خود را جلوی دوربین آورد که این امر باعث استقبال بچه‌ها ، از این شخصیت شد.

داریوش فرضیایی مجری برنامه “هزار و شصت و شونزده” شبکه ۲ سیما در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه به تصویر کشیدن کودکی افراد، همیشه در ذهن انسان‌ها می‌‌ماند، اظهار داشت: عمو پورنگ کودکی خودش را جلوی دوربین آورد و فکر می‌کنم هیچ چیز زیباتر از کودکی انسان‌ها نیست.

وی همچنین ادامه دارد: کودکی افراد همیشه در ذهن انسان‌ها می‌ماند پس بهتر آن بود که من کودکی‌ام، را جلوی دوربین آوردم و غیر از ذهن خودم، آن را در جاهای دیگر نیز کپی کردم و به نوعی همه کسانی که با من بزرگ شدند با من برنامه‌ها را همراه بودند و از سن کودکی وارد نوجوانی شدند، با خاطرات من هیچگاه غریبه نخواهند بود و این خاطرات در گوشه‌ای از ذهنشان حک می‌شود.

مجری پرمخاطب‌ترین برنامه کودک تلویزیون، تصریح کرد: فراموش نکنید که کار کودک انتها ندارد و مطمئنم کسانی که مستعد هستند و استعدادهای درخشانی دارند، خواهند آمد و اجراهای جدیدی را به بینندگان ارائه خواهند کرد.

فرضیایی در ادامه اظهار داشت: بروز استعدادهای درخشان در عرصه کودک مستلزم این است که ما فضا را برای چنین استعدادهایی مهیا کنیم و خلاقیت و ابتکار عمل را سرلوحه قرار دهیم .

فرضیایی با اشاره به اینکه سبک افراد در روند اجرای برنامه‌های کودک متفاوت است، خاطر نشان کرد: در مسیر به کارگیری خلاقیت و ابتکار عمل در اجرای برنامه‌های کودک، نباید فراموش کنیم که هر فردی سبک خاص خود را دارد و امیدوارم همه ما بتوانیم خدمتگزار بچه‌های ایران زمین باشیم.

شایان ذکر است، داریوش فرضیایی سابقه اجرای یک دهه برنامه کودک به صورت زنده را در کارنامه هنری خود به یادگار دارد و علاوه بر اجراهای زنده خویش، در مسیر برنامه‌های تولیدی ویژه کودکان در شبکه سینمایی خانگی نیز فعالیت‌های بسیاری را داشته که آثار وی مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان کودک و حتی بزرگسال نیز قرار گرفته است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.