بچیروویچ: با تلاش گروهی به اینجا رسیدیم/ هیچ وقت حریفی را دست کم نمی‌گیرم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از همه شاگردانش راضی است.

به گزارش ممتاز؛ مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان پنجمین مسابقه شاگردانش در جام ملتهای بسکتبال آسیا را با پیروزی پشت سرگذراند تا همه او را به عنوان یک مربی مقتدر بشناسند. این مربی بعد از برد بحرینی ها می گوید:«من هیچ وقت حریفی را دست کم نمی گیرم و از شاگردان هم خواسته ام با این دید به میدان بروند. کوچک شمردن حریف یعنی باخت. ولی ما تفکرات حرفه ای داریم.»
او همچنین به عملکرد شاگردانش در جام بیست و هفتم اشاره می کند: «بازیکنانم روز به روز بهتر از قبل بازی می کنند و به نظر من در این میدان باید پاسخ تمام تمرینات سخت و تلاششان را بگیرند.»
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال بعد از قطعی شدن صعود تیمش به دور سوم بازیها می گوید: «الان به بازی برابر قزاقستان فکر می کنم و به اینکه امکان دارد به چین در نیمه نهایی برخورد کنیم فکر نمی کنم. باید بازی به بازی پیش رفت و افکار را پراکنده کردن تو را از تمرکز اصلی دور می کند. پس دربارهٔ بازی با قزاقها بپرسید.»
بچیروویچ دربارهٔ برد برابر بحرین هم می گوید: «در این دیدار نیز هماهنگ کار کردیم و برنامه هایمان را پیش بردیم. از تمام بازیکنان استفاده کردیم که این موضوع به رشد ما کمک کرده است. شرایط تیم بهتر از ابتدای رقابت‌ها شده و باید با تلاش گروهی این روند رو به رشد را حفظ کنیم. به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم اما بازی برابر قزاقستان را نیز جدی می گیریم. همه حریفان به خوبی کار می کنند.»
این مربی سطح این مسابقات را بالا می داند: «تیمهای خوبی حضور دارند که مربیان بسیار خوبی هم جذب کرده اند. بازیکنان تابعه هم کمک حال آنها شده اند ولی مهم این است که تیم ما خوب بازی کند و روند رو به رشد داشته باشد. از همه شاگردانم راضی ام و امیدوارم مردم هم برای تیم ملی ما آرزوی موفقیت کنند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.