بگوویچ:لیگ دسته یک جای اشتباه نیست

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، درباره بازی‌های لیگ دسته یک اظهار داشت: من فقط این حرف را که چندین بار گفتم تکرار می‌کنم لیگ یک بازی‌هایش بسیار سخت است هیچ بازی در لیگ یک بازی ساده‌ای نیست.

وی درباره بازی پاس با ملی حفاری اهواز گفت: همین بازی هم نشان داد دیگر نمی‌شود هیچ بازی‌ای را به سادگی برد اما به هر حال باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تمرکز خود را در بازی حفظ کردند و بازی را دو بر یک بردند.

سرمربی پاس افزود: مهم بردن است و هر بازی فکر می‌کنم مثل این بازی برای ما سخت باشد و همه باید این را بدانند که لیگ یک، لیگی کوتاه است با تعداد بازی‌های کم و اشتباه به قیمت گزافی تمام می‌شود مخصوصاً برای تیمی که بخواهد صدرنشین شود.

وی درباره داوری این دیدار گفت: فکر می‌کنم داوری بد نبود، درباره صحنه پنالتی هم که به سود ما اعلام شد من دور بودم و اصلاً این صحنه را ندیدم و به سمت بازیکن خودم نگاه می‌کردم.

بگوویچ در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پاس فراتر از لیگ یک بازی می‌کند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم ما می‌توانیم و باید فراتر از بازی که امروز داشتیم ارائه بدهیم.

وی درباره علت غیبت وحید علی آبادی و اویس کردجهان در این بازی گفت: این دو بازیکن کسالت داشتند و هر دو نمی‌توانستند بازی کنند.

سرمربی پاس درباره نبود چهار بازیکن اصلی در این بازی یادآور شد: بله نبود چهار بازیکن ضربه بزرگی برای تیم بود اما بازیکنان جایگزین هم بازی خوبی ارائه دادند.

وی درباره تیم حفاری اهواز هم اظهار داشت: باید تبریک بگویم به بازیکنان حفاری من فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی بودند، حرفی که همیشه زدم و گفتم خوزستان سرچشمه بازیکن است و این را امروز ثابت کردند و ما می‌بینیم که فولاد بازیکنان زیادی را به بیرون خوزستان داده است و در همین بازی امروز دیدیم و این دلیلی‌ است که بگوییم این بازیکنان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.