بگوویچ برای مشاوره، به پرسپولیس می آید

۱۲م دیماه ،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال مربیگری بگوویچ در پرسپولیس گفت: گل محمدی، سرمربی سرخپوشان پایتخت مختار است که دستیارانش را خودش برگزیند.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: گل محمدی شاگرد بگوویچ در فولاد خوزستان بود و با رفتار وی آشنایی کاملی دارد، گل محمدی تشخیص داده که سرمربی سابقش می تواند به وی کمک کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم نتیجه گیری پاس همدان با بگوویچ بیان داشت: برخی از مربیان تصمیم گیرنده خوبی نیستند اما در مشاوره دادن موفق می باشند، بگوویچ هم به عنوان مربی شاید بتواند به گل محمدی در هدایت پرسپولیس کمک کند.

وی تصریح کرد: اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد گل محمدی به عنوان سرمربی سیل انتقادات قرار می گیرد و اعضای دیگر کادر فنی موقعیتشان به خطر نمی افتد.

حلالی دربارهٔ پذیرش مربیگری توسط بگوویچ گفت: در فوتبال ما هیچ چیز حساب و کتاب ندارد، مربی خارجی برای کسب درآمد به ایران می آید و برایش مهم نیست که چه پستی در تیم دارد، دربانی باشگاه هم مربی خارجی قبول می کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بکوویچ دو سال در پاس همدان نتیجه نگرفته است اما پرسپولیسی ها وی را می خواهند نه تغییر و تحولات مربیات لیگ برتر عجیب است و ۱۰ و ۱۵ مربی پیاپی در حال چرخیدن در تیم های مختلف می باشند.

وی بیان داشت: لوکا بوناچیچ با مس کرمان دو سال پیش نتیجه نگرفتند اما دوباره مسی ها وی را سرمربی شان کردند.

حلالی تصریح کرد: تیم های لیگ برتر با تدبیر مربی انتخاب نمی کنند آنها از طریق واسطه و دلال مربی بیاورند در فوتبال ما پول هایی رد و بدل می شود که سبب پیشرفت فوتبالمان نشده است، بازیکنان ما پسرفت کردند و الان ۵ و ۶ سال است که لژیونری نداریم.

وی بیان کرد: باشگاه های فوتبال به تیم ها توجه شایانی نمی کنند و بازیکن سازی ندارند، تراکتورسازی ۲۳ بازیکن غیربومی دارد که ۵ تا از آنها خارجی می باشند اگر تراکتورسازان این بازیکنان را نداشته باشند تعطیل خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.